شنبه 8 اردیبهشت 1403

عملیات پلیس فدرال آرژانتین / دستگیری مظنونین تهدید به قتل خانواده دی‌ماریا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
عملیات پلیس فدرال آرژانتین / دستگیری مظنونین تهدید به قتل خانواده دی‌ماریا

یک زن و شوهر که خانواده آنخل دی‌ماریا، ستاره تیم ملی آرژانتین، را تهدید کرده بودند با اسلحه و مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش "ورزش سه"، پلیس فدرال آرژانتین افرادی را که مظنون به تهدید به مرگ خانواده آنخل دی‌ماریا بودند را دستگیر کرد. نکته جالب اینجاست که این افراد در همان ساختمانی که والدین بازیکن تیم ملی آرژانتین ساکن هستند، زندگی می‌کنند.

پلیس بلافاصله پس از دستگیری اسامی دو نفری که در ارتباط با این پرونده دستگیر شده‌اند را به صورت عمومی منتشر کرد. اِزِکِیل اِی و یک زن به نام مستعار تامارا سلاح گرم و همچنین 135 گرم کوکائین در اختیار داشتند.

خودروی متهمان از 2 روز پیش شناسایی شده بود و بررسی دوربین‌های نزدیک محل سکونت والدین دی‌ماریا تایید کرد که این 2 متهم آن‌ها را به مرگ تهدید کرده‌اند.

این پرونده به صورت جدی دنبال شد چراکه دولت آرژانتین اعتقاد داشت این یک مشکل در امنیت ملی است و اشاره به ظهور مجدد قوی شبکه های قاچاق مواد مخدر دارد .

روز دوشنبه، خودرویی وارد محله فونس، در 8 کیلومتری روزاریو، جایی که خانواده دی‌ماریا در آن زندگی می‌کنند، یادداشتی ترسناک از خود به جای گذاشت و دی ماریا را تهدید کرد که اگر پس از پایان قراردادش با بنفیکا به روزاریو سنترال بازگردد، یکی از اعضای خانواده‌اش کشته می‌شود. همراه این پیام همچنین 4 گلوله به هوا شلیک شده بود.

عملیات پلیس فدرال آرژانتین / دستگیری مظنونین تهدید به قتل خانواده دی‌ماریا 2
عملیات پلیس فدرال آرژانتین / دستگیری مظنونین تهدید به قتل خانواده دی‌ماریا 3