یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

(عکس) استقلال با اسپانسر عجیب به توافق رسید!

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
(عکس) استقلال با اسپانسر عجیب به توافق رسید!

مدیریت استقلال برای درآمدزایی با یک حامی مالی غیرمعمول به توافق رسیده است.

بعد از توافق استقلال با یک اپراتور تلفن همراه برای اسپانسر روی پیراهن این تیم در مسابقات لیگ برتر، حالا مدیران باشگاه برای پشت پیراهن هم با اسپانسر جدیدی به توافق رسیده‌اند، اسپانسری که البته انتخاب او با واکنش گسترده هواداران روبه‌رو شده است.

مدیران باشگاه استقلال که این روزها از هر راهی برای درآمدزایی استفاده می‌کنند با یک فروشگاه موبایل در استان مازندران قرارداد همکاری بستند و تبلیغات این مغازه را در قسمت بالای شماره و پشت پیراهن درج کرده‌اند تا در مسابقات لیگ برتر آن را به نمایش بگذارند!

طرفداران استقلال در فضای مجازی معتقدند برای باشگاهی که بازی‌های آن ده‌ها میلیون بیننده تلویزیونی حتی از بین هواداران رقیب دارد، دون شخصیت است که برای درآمدزایی با یک فروشگاه موبایل همکاری کند اما مدیران آبی بدون توجه به این مسائل، خبر تفاهم با اسپانسر جدید را روی رسانه رسمی باشگاه نیز منتشر کردند و این اقدام را در راستای تلاش‌های مدیرعامل برای درآمدزایی دانستند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که حامی مالی جدید استقلال، نه واردکننده و یا فروشنده عمده، بلکه تنها یک فروشگاه ساده است و بعید نیست با این بدعت جدیدی که مدیران آبی‌پوشان پایتخت به خرج برده‌اند، بزودی شاهد ورود کسب و کارهای کوچک‌تر نظیر سوپرمارکت‌ها به حوزه اسپانسرینگ فوتبال باشیم!

از میان اخبار

(ویدیو) مراحل آماده شدن حسن یزدانی برای شب دامادی

(ویدیو) سوپرگل تماشایی کریستیانو رونالدو به الدحیل در لیگ قهرمانان

دیشب چه اتفاقی در لیگ قهرمانان اروپا افتاد؟

خط و نشان کشتی‌گیر آمریکایی برای دیوید تیلور