جمعه 30 شهریور 1403

عکس | شفاف سازی از سمرقند: چرا خرید مهاجم خارجی استقلال منتفی شد؟

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
عکس | شفاف سازی از سمرقند: چرا خرید مهاجم خارجی استقلال منتفی شد؟

باشگاه سمرقند دلیل مخالفت خود را با جدایی جوئل کوجو و پیوستن به استقلال را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جوئل کوجو آفریقایی تبار قرقیزی آخرین گزینه ای بود که باشگاه استقلال در پی جذب آن بود. مهاجم متولد غنا که چند سالی را در تیم‌های قرقیزستانی سپری کرد و به همین دلیل توانست تابعیت این کشور را به دست بیاورد و حتی به تیم ملی نیز دعوت شد. بازیکنی که در سال‌های اخیر آمار گلزنی خوبی را نیز از خود به ثبت رسانده است.

کوجو چند هفته پیش و در استادیوم فولادشهر برابر تیم ملی ایران قرار گرفت و اتفاقاً عملکرد خوبی داشت و چند باری نیز خط دفاعی تیم ملی را اذیت کرد. او چند روز بعد از آن یک گل برابر تیم ملی ازبکستان به ثمر رساند. بعد از پنجره بازیهای ملی باشگاه استقلال خیلی زود پروژه جذب او را کلید زد تا این مهاجم آفریقایی الاصل را جذب کند.

باشگاه استقلال در آخرین ساعات باقی مانده از پنجره تابستانی در فوتبال ایران، مذاکرات برای جذب کوجو را آغاز کرد اما در نهایت نیز این انتقال شکل نگرفت. آبی ها چندین بار برای جذب کوجو پیشنهاد دادند اما در نهایت این پروژه عقیم ماند.

باشگاه دینامو سمرقند با انتشار اطلاعیه‌ای در خصوص اخبار منتشر شده درباره انتقال جوئل کوجو به استقلال، اذعان کرد:

«دینامو» اعلام می‌کند که در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات در ایران، پیشنهاد رسمی از باشگاه «استقلال» برای مهاجم تیم ما، جوئل کوجو، دریافت شده است. اما با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات در سوپر لیگ ازبکستان بسته شده و در حال حاضر امکان جایگزینی برای جوئل کوجو وجود ندارد، «دینامو» پیشنهاد باشگاه ایرانی را رد کرده است.

253 258

کد خبر 1960097
عکس | شفاف سازی از سمرقند: چرا خرید مهاجم خارجی استقلال منتفی شد؟ 2