دوشنبه 28 خرداد 1403

عکس | کوپال و کمک‌هایش در محاصره استقلالی‌های خشمگین

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
عکس | کوپال و کمک‌هایش در محاصره استقلالی‌های خشمگین

تیم داوری بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در طول بازی فشار وحشتناکی را متحمل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از گل سوم و شوکه کنده استقلال خوزستان تیم داوری بازی پرسپولیس مقابل حریف خوزستانی‌اش بشدت تحت فشار قرار گرفتند چرا که قبل از این گل، کمک داور بازی آفساید عیسی آل کثیر را به خاطر قرار گرفتن در مسیر شوت عبدالکریم حسن گرفت و مانع از ضربه کرنر شد که در ادامه همان توپ با سه ضرب وارد دروازه بیرانوند شد.

در گزارش ورزش سه آمده است: بعد از این گل جو ورزشگاه بشدت علیه تیم داوری شد و کمک داوری که پرچم زده بود با انواع و اقسام اشیایی مثل بطری آب و... از سوی هواداران خشمگین پرسپولیس مورد اصابت قرار گرفت.

اما در نیمه دوم و در پایان بازی ورق برگشت و به جای میزبان و هوادارانش، این اعضای تیم استقلال خوزستان بودند که بشدت از تیم داوری عصبانی شده و به آنها اعتراض می کردند.

بعد از اخراج ساویو ستاره برزیلی این تیم و البته اعلام پنالتی دقیقه 75 اعتراض های بسیاری به تیم داوری و تصمیماتش شد که در نهایت یکی از مربیان استقلال خوزستان هم کارت قرمز گرفت اما اتفاقات عجیب بعد از سوت پایان بازی رخ داد. جایی که تیم داوری در محاصره بازیکنان و تیم استقلال خوزستان شرایط سختی را تحمل کردند و نزدیک بود حتی درگیری فیزیکی پیش بیاید.

در شرایطی که پرسپولیسی‌ها در سرتاسر زمین مشغول شادی‌های جمعی و انفرادی بودند در کنار خط طولی صحنه‌های عجیبی رقم خورد و تیم داوری با خشم اعضای تیم استقلال خوزستان مواجه شده و لحظات تلخی را تجربه کردند که حتما این صحنه ها نیز مثل صحنه های بعد از نیمه اول از چشم ناظران ویژه مسابقه دور نمانده است.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1911186
عکس | کوپال و کمک‌هایش در محاصره استقلالی‌های خشمگین 2
عکس | کوپال و کمک‌هایش در محاصره استقلالی‌های خشمگین 3
عکس | کوپال و کمک‌هایش در محاصره استقلالی‌های خشمگین 4
عکس | کوپال و کمک‌هایش در محاصره استقلالی‌های خشمگین 5
عکس | کوپال و کمک‌هایش در محاصره استقلالی‌های خشمگین 6