پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

غول نروژی و ناکامی در یک بازی بزرگ دیگر / نمایش ضعیف ارلینگ: هالند مثل همیشه گم شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
غول نروژی و ناکامی در یک بازی بزرگ دیگر / نمایش ضعیف ارلینگ: هالند مثل همیشه گم شد!

ارلینگ هالند علی‌رغم شروع خوب در لیگ برتر انگلیس، چمپیونزلیگ را با ناامیدی آغاز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان منچسترسیتی در دیدار مقابل اینتر در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا بود و نتوانست در خط حمله تیمش نمایش خوبی ارائه دهد.

در اولین بازی در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد از اینتر، حریف‌شان در فینال 2023، میزبانی کردند اما نتیجه بازی متفاوت از دیداری بود که آنها اولین قهرمانی‌شان را در اروپا به دست آوردند.

مدافعان اینتر به خوبی ستاره نروژی خط حمله سیتی را مهار کرده بود و او جز چند موقعیت نصفه و نیمه نتوانست فرصت خوبی به دست بیاورد و هر توپی که به سمتش می‌رفت، اینتری‌ها به خوبی مانع رسیدنش به او و یا زدن ضربه می‌شدند.

هالند که در این فصل لیگ برتر در 4 بازی 9 گل زده و هیچکدام از تیم‌های لیگ به اندازه او گلزنی نکرده‌اند، در این بازی تنها 3 شوت زد، ایکس 0.29 را ثبت کرد و در خط حمله تیمش تنها 14 لمس توپ داشت.

نکته قابل توجه این است که یکی از انتقاداتی که به این بازیکن می‌شود، حضور کمرنگ و آمار ضعیفش در بازی‌های بزرگ است. علاوه‌بر این نکته، او در دوران حضورش در سیتی، هیچ‌گاه در نیمه‌نهایی‌ها و فینال‌ها موفق به ثبت گل یا پاس گل نشده که آمار بسیار ناامیدکننده‌ای است. این طلسم هالند در بازی‌های بزرگ در حالی است که آنها در روز یکشنبه هفته آینده، در دیداری بسیار حساس در لیگ برتر، به مصاف آرسنال خواهند رفت.

غول نروژی و ناکامی در یک بازی بزرگ دیگر / نمایش ضعیف ارلینگ: هالند مثل همیشه گم شد! 2