یک‌شنبه 18 شهریور 1403

فابرگاس کوتاه نمی‌آید: مذاکره با ستاره سابق یونایتد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فابرگاس کوتاه نمی‌آید: مذاکره با ستاره سابق یونایتد

سسک فابرگاس قصد دارد یک ستاره سابق دیگر منچستریونایتد را هم به خدمت بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، کومو پس از صعود و کسب مجوز حضور در رقابت‌های سری آ ایتالیا در تلاش است تا تیمش را به بهترین شکل برای این مسابقات آماده کند و بازیکنان خوب و باتجربه را به خدمت بگیرد تا بتواند عملکرد خوبی در فصل آینده داشته باشد و حالا به نظر می‌رسد که یک ستاره دیگر از منچستریونایتد را هم زیر نظر گرفته است.

چند هفته قبل بود که رسانه‌های ایتالیایی و انگلیسی خبر دادند این باشگاه و فابرگاس علاقه زیادی به همکاری با رافائل واران دارند که پس از پایان مهلت قراردادش با یونایتد از این باشگاه جدا شده بود و به نظر می‌رسد که انتقال او به کومو قطعی است و قرار است از فصل آینده شاهد حضورش در این تیم باشیم.

اما حالا روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده است که پیشنهاد رسمی کومو برای به خدمت گرفتن آنتونی مارسال به دست این بازیکن رسیده و اون امیدوار هستند که بتواند او را هم پس از باران برای فصل آینده و در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند.

این بازیکن پیشنهادی را هم از باشگاه بشیکتاش ترکیه دریافت کرده، اما آنها به تازگی چیرو ایموبیله را هم از لاتزیو به خدمت گرفته‌اند و همین باعث شده است که شانس کومو برای جذب مارسیال بیشتر باشد. شاید بازی در سری آ ایتالیا و در کنار واران با حضور فابرگاس در کادر فنی این تیم باعث شود که این بازیکن برای حضور در کومو وسوسه شود.

فابرگاس کوتاه نمی‌آید: مذاکره با ستاره سابق یونایتد 2