چهارشنبه 4 مهر 1403

فابیو کاناوارو:/ امیدوارم پوگبای واقعی را در یوونتوس ببینم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فابیو کاناوارو:/ امیدوارم پوگبای واقعی را در یوونتوس ببینم

فابیو کاناوارو، مرد سال جهان در سال 2006 امیدوار است پل پوگبا دوباره لباس یوونتوس را به تن کند.

به گزارش "ورزش سه"، فابیو کاناوارو، ستاره سابق ایتالیا مدعی شد منتظر پیشنهاد یک باشگاه اروپایی برای از سرگیری دوران مربیگری خود در این قاره است. فابیو کاناوارو در دوران حصور خود در آسیا با تیانجین موفق به فتح عنوان قهرمانی شده و البته در سپتامبر 2021 این باشگاه را ترک کرد. حالا فابیو کاناوارو در مورد تمایل به بازگشت به دنیای مربیگری و البته احتمال انتقال پل پوگبا به یوونتوس صحبت کرده است.

فابیو کاناوارو گفت: "می خواهم به دنیای مربیگری بازگردم، اما عجله ای ندارم. من با چندین باشگاه در انگلیس و اسپانیا صحبت کرده ام، اما باید در مورد تصمیم گیری قانع شوم. مسئله پول نیست، اما من باید میل و هدف رسیدن به اهداف خاص را داشته باشم. پر کردن شکاف تیم‌های سری آ با باشگاه‌های لالیگا و لیگ برتر پیچیده است و همین انتقال ایوان پریشیچ به لیگ برتر نیز نشانه خوبی نیست.

مذاکرات یوونتوس با پل پوگبا؟ امیدوارم دوباره پوگبای واقعی را در تورین ببینیم، مانند اولین دوره حضورش در یوونتوس. او باید انگیزه پیدا کند، زیرا هافبکی که در چند فصل اخیر دیده ایم برای یوونتوس یا فرانسه مفید نیست.

احتمال انتقال کالیدو کولیبالی به بارسلونا؟ کالیدو مدافع قدرتمندی است و بازیکنان زیادی شبیه به او وجود ندارند. در عین حال من آئورلیو دی لورنتیس را درک می کنم و حفظ تعادل بین آسان نیست. گاهی اوقات افراد می خواهد پول بیشتری پس انداز کنند، اما در برخی شرایط، ریسک اصلی این است که بیشتر خرج کنید."

فابیو کاناوارو:/ امیدوارم پوگبای واقعی را در یوونتوس ببینم 2