شنبه 8 اردیبهشت 1403

فابیو کاپلو:/ انریکه به دستور از بالا برای حذف امباپه گوش نکند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فابیو کاپلو:/ انریکه به دستور از بالا برای حذف امباپه گوش نکند!

فابیو کاپلو، سرمربی سابق رئال مادرید، می‌گوید همانطور که خودش دستورات مدیریت رئال مادرید برای کنار گذاشتن دیوید بکام از ترکیب را نادیده گرفته، لوئیس انریکه هم باید همین کار را با کیلیان امباپه انجام دهد.

به گزارش "ورزش سه"، مشخص شده که امباپه در پایان فصل پاری سن ژرمن را به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهد کرد و همه به خوبی می دانند که مقصد او رئال مادرید خواهد بود. با در نظر گرفتن این موضوع و بعد از اعلام علنی این خبر، لوئیس انریکه شروع به کنار گذاشتن این مهاجم در مسابقات لیگ 1 کرد و هشدار داد که تیمش باید به بازی بدون فوق ستاره فرانسوی "عادت کنند".

کاپلو، سرمربی سابق رئال مادرید، که عصر امروز به عنوان کارشناس در اسکای اسپورت ایتالیا صحبت می کرد، فاش کرد که زمانی که بکام از امضای قرارداد جدید با رئال خودداری کرد، با وضعیت مشابهی با مدیریت رئال روبرو شده است.

کاپلو گفت: " من با این کار لوئیس انریکه مخالفم. من اگر بودم تا آخرین لحظه از امباپه استفاده می کردم، زیرا حتی در دقیقه 95 می تواند چیزی را درون زمین تغییر دهد و من همیشه این جنس بازیکنان را در تیمم می خواهم.

من این کار را با بکام انجام دادم، رئال به من گفت که به او بازی نده، اما بعد از 10 روز تمرین گفتم نه، با او در ترکیب تیمم بازی خواهم کرد. اگر موفق شوم، می‌توانم بمانم، اگر نشدم، می‌توانی از شر من خلاص شوی. ما خوب کار کردیم ولی به هر حال آنها از شر من خلاص شدند!»

این وقایع مربوط به فصل 07-2006 بود که بکام اجازه داد قراردادش به پایان برسد تا به عنوان بازیکن آزاد به لس آنجلس گلکسی بپیوندد. همچنین این دومین دوره مربیگری کاپلو در رئال مادرید بود و او در آن فصل تیم را قهرمان لالیگا کرد، اما باز هم در آخر فصل با او قطع همکاری شد.

فابیو کاپلو:/ انریکه به دستور از بالا برای حذف امباپه گوش نکند! 2