یک‌شنبه 15 مهر 1403

فارس من | درخواست نظارت بر صورت‌حساب‌های موبایل در اربعین / هزینه‌های پنهان که از نظر دور می‌ماند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
فارس من | درخواست نظارت بر صورت‌حساب‌های موبایل در اربعین / هزینه‌های پنهان که از نظر دور می‌ماند

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه از کم شدن شارژ و بسته‌های اینترنتی ایرانسل گلایه کرده اند.

سردبیر این سوژه در توضیح مطالبه خود به خبرنگار فارس، گفت: همیشه از کم شدن ناگهانی بسته اینترنت و شارژ سیم‌کارت اعتباری ایرانسل ام در حالی که هنوز از آن استفاده نکرده ام تعجب می کنم.

وی با اشاره به تجربه استفاده از سیم کارت ایرانسل در سفر اربعین امسال، گفت: امسال در سفر اربعین هر بار سیم کارت را به مبلغ 20 هزار تومان شارژ می کردم و انتظار داشتم که بتوانم حداقل 30 پیامک ارسال کنم اما پس از ارسال 5 تا 6 پیامک، شارژ سیم کارتم به پایان می رسید.

این کاربر فارس، از مسوولان درخواست کرد که به موضوع نحوه محاسبه هزینه های رومینگ در اربعین رسیدگی کنند.

*هزینه‌های رومینگ موبایل که از نظر دور می ماند

به گزارش فارس، در ایام اربعین امسال در اپراتور ایرانسل، قیمت هر دقیقه تماس صوتی با ایران، 9000 تومان، هر دقیقه تماس صوتی دریافتی از ایران، 6000 تومان، هر دقیقه تماس صوتی با کشور عراق، 4000 تومان، ارسال هر پیامک، 1300 تومان و هر مگابایت اینترنت همراه، 500 تومان بود.

به این ترتیب اساسا با 20 هزار تومان شارژ امکان ارسال 30 پیامک 1300 تومانی وجود ندارد و مشترک در این زمینه هزینه های استفاده داخل کشور و خارج از کشور تفکیک نکرده است.

علاوه بر این، اشاره به این نکته ضروری است که اساسا استفاده از تلفن همراه به صورت رومینگ علاوه بر هزینه های محسوس و قابل مشاهده، هزینه های پنهانی هم دارد؛ مانند هزینه دریافت تماس که در ایران چنین هزینه ای وجود ندارد و شاید کاربران با آن آشنا نباشند.

صرف نظر از این موارد، پیش از این هم درخواست نظارت بر نحوه محاسبه هزینه های رومینگ در اربعین امسال، توسط کاربران فارس من ثبت شده است.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید سامانه فارس من فارس من مطالبات کاربران محاسبه هزینه های رومینگ در اربعین قبوض اربعین این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است