جمعه 28 اردیبهشت 1403

فارس من | پست سفارشی در همه شهرها فعال نیست

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
فارس من | پست سفارشی در همه شهرها فعال نیست

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه درخواست فعال شدن پست سفارشی در همه شهرها را مطرح کرده اند و از خبرنگاران فارس خواسته اند که این مطالبه را از مسوولان مربوط پیگیری کنند.

سردبیر این سوژه در توضیح مطالبه خود به خبرنگار فارس، توضیح داد: یک کسب و کار اینترنتی دارم که کالاهای خود را از طریق پست به دست مشتری ها می رسانم.

وی ادامه داد: برای ارسال کالا ناگزیر هستیم که از پست پیشتاز استفاده کنیم که با توجه به افزایش اخیر هزینه های پستی، پرداخت هزینه پست پیشتاز در توان کسب و کار ما نیست.

این کاربر سامانه فارس من افزود: این در حالی است که برخی از همکاران ما در شهرهای دیگر از پست سفارشی استفاده می کنند که قیمت کمتری نسبت به پست پیشتاز دارد اما پست سفارشی در همه شهرهای استان ها از جمله شهر ما فعال نیست.

این کاربر درخواست کرد که برای مساعدت با کسب وکارهای اینترنتی پس از افزایش اخیر تعرفه های پستی، پست سفارشی در تهران هم فعال شود.

خبرنگار فارس این مطالبه کاربران فارس من را با مسوولان پست مطرح کرده است و به محض دریافت پاسخ، خبر تکمیلی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

دولت هوشمند پست پست سفارشی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
فارس من | پست سفارشی در همه شهرها فعال نیست 2