جمعه 8 تیر 1403

فاش شدن مشخصات گوشی جدید آنر | با پلی 60 پلاس بیشتر آشنا شوید + تصاویر

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
فاش شدن مشخصات گوشی جدید آنر | با پلی 60 پلاس بیشتر آشنا شوید + تصاویر

آنر به زودی محصول جدید خود را که تائیدیه 3C را دریافت کرده است، معرفی خواهد کرد. گوشی جدید آنر پلی 60 پلاس اخیرا در سایت China Telecom مشاهده شده است و اطلاعات زیادی به همراه تصاویر آن در اختیار ما قرار داده شده است.

گوشی آنر پلی 60 پلاس (Honor Play 60 Plus) از صفحه‌نمایش 6.77 اینچی LCD با رزولوشن 720×1610 و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز برخوردار است؛ به چیپست کوالکوم اسنپدراگون 4 نسل 2 مجهز است و باتری قدرتمند 6000 میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده که از شارژ سریع 35 واتی هم پشتیبانی می‌کند. این یعنی خلاصه‌ای از شاخصه‌های بهترین گوشی های میان رده 2024.

معرفی مشخصات دوربین و رنگ‌بندی آنر پلی 60 پلاس

در بخش پشتی گوشی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور تزئینی 2 مگاپیکسلی قرار دارد و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم در جای همیشگی نشسته است. این گوشی با 12 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 یا 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد. Honor Play 60 Plus در سه رنگ مشکی فانتوم، سبز شگفت‌انگیز و سفید مهتابی عرضه خواهد شد.

این گوشی جدید با سیستم‌عامل Android 14 و رابط کاربری اختصاصی Honor عرضه می‌شود. این رابط کاربری امکانات شخصی‌سازی فراوانی را به کاربران ارائه می‌دهد و استفاده از آن آسان و روان است. ابعاد آن 166.9 در 76.8 در 8.09 میلی‌متر و وزن آن 197 گرم است و طبق اطلاعات منتشر شده در سایت China Telecom، قیمت پایه این گوشی به 1500 یوان چین می‌رسد که تقریباً معادل 206 دلار یا 193 یورو می‌شود. البته اگر این دستگاه خارج از چین عرضه شود، احتمالاً قیمت آن بیشتر خواهد بود.

با توجه به اینکه این گوشی در لیست یک اپراتور چینی قرار گرفته، اعلام رسمی آن باید به زودی انجام شود.

آنر پلی 60 پلاس، گوشی میان‌رده با نمایشگر بزرگ، باتری قدرتمند و قیمت مناسب. آنر در 24 ژوئن 2024 از جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام پلی 60 پلاس رونمایی کرد.

پلی 60 پلاس در دو نسخه با 12 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. این مقدار حافظه برای اکثر کاربران کافی خواهد بود و به ندرت با کمبود فضا مواجه خواهید شد.

کیفیت عکس‌های دوربین این گوشی، در نور کافی قابل قبول است، اما در نور کم عملکرد ضعیف‌تری دارد. دوربین سلفی این گوشی نیز 5 مگاپیکسل است و برای عکس‌های سلفی و تماس‌های تصویری مناسب است.

یکی از نقاط قوت اصلی پلی 60 پلاس، باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی آن است. این باتری می‌تواند به راحتی یک روز کامل را با استفاده معمولی دوام بیاورد و حتی برای کاربران سنگین نیز کافی باشد. همچنین، این گوشی از شارژ سیمی 35 واتی پشتیبانی می‌کند که سرعت شارژ مطلوبی را ارائه می‌دهد.

قیمت و تاریخ عرضه در ایران

هنوز قیمت و تاریخ دقیق عرضه Honor Play 60 Plus در ایران مشخص نشده است. با توجه به مشخصات و قیمت جهانی، انتظار می‌رود این گوشی با قیمتی حدود 4 تا 5 میلیون تومان در بازار موبایل ایران عرضه شود.

جمع‌بندی

Honor Play 60 Plus با نمایشگر بزرگ و روان، باتری قدرتمند، حافظه کافی و قیمت مناسب می‌تواند گزینه مناسبی برای کاربران میان‌رده باشد. با این حال، پردازنده ضعیف و دوربین‌های متوسط از نقاط ضعف این گوشی به شمار می‌روند. در نهایت، انتخاب این گوشی به نیازها و اولویت‌های شما بستگی دارد.

فاش شدن مشخصات گوشی جدید آنر | با پلی 60 پلاس بیشتر آشنا شوید + تصاویر 2
فاش شدن مشخصات گوشی جدید آنر | با پلی 60 پلاس بیشتر آشنا شوید + تصاویر 3