جمعه 30 شهریور 1403

فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی جمعه 30 شهریور 1403

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی جمعه 30 شهریور 1403

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن فال حافظ می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

فال حافظ آنلاین امروز جمعه 30 شهریور 1403

فال حافظ آنلاین امروز جمعه 30 شهریور 1403 متولدین فروردین 

جواب فال شما: غزل شماره 110 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما: پس از مدتها اکنون فکر و ایده جدیدی به سر شما افتاده است که نیرویی تازه به شما بخشیده. بدان که عملی کردن این کار سختی و مشقات بسیاری دارد. ولی آنچه عایدت می شود خستگی تمام این سختی ها را از تنت بدر خواهد کرد. تو چون ذاتی پاک و خوب داری به موفقیت خواهی رسید و خدا یاریت خواهد کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- گویا فکر می کنی که بر سر دو راهی قرار گرفته ای و نظر خوبی نداری. باید بدانی که تردید، عامل شکست می باشد. پس فوری تصمیم بگیر و یکی را انتخاب کن و با دقت، سرعت عمل، وقت شناسی و علاقه اقدام کن. به قول کنفوسیوس: "سفر هزاران کیلومتری با یک گام آغاز می شود."

2- یکی به شما خیانت کرده تا آخر همین ماه سزا و صدمه اش را شدیداً خواهد دید. پس او را به خدا واگذار کن.

3- حضرت حافظ در بیت پنجم و ششم می فرماید:

* حیفا که برای خاطر عشق آن آهوی مشکین سیه چشم، خون دلم چون نافه به جگرم ریخت و به رنج افتادم.

* هر نافه که در دست نسیم سحر هست، از خاک راه سر کوی شماست.

* همین که مژگاه تو خنجر برای تصاحب جهان عشق کشید، از کشتگان تیغ تو که با نثار جان زندگی ابدی یافته اند، کشته ها پدید آمد.

* بارها تجربه کردیم، در این دنیا که خانه پاداش و جزاست، هر کسی که با باده نوشان عشق کهن به مخالفت برخیزد و مبازه کند، از ریشه کنده می شود.

* سنگ سیاه، اگر جان هم بدهد و سعی و کوشش کند، لعل نمی شود زیرا سرشت او چنین است که بدگوهر و بد ذات خلق شده است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

4- اگر او را رها کنی، چیزی از دست نمی دهی. بلکه در همین ماه ملاقاتی در پیش خواهی داشت که بسیار نافع است.

5- بگذار دیگران هر چه می خواهند، بگویند. شما با مشورت یکی از عزیزان درست ترین راه را انتخاب کنید و تابع وسوسه های این و آن نشوید. با قدرت به جلو گام بردار و بر خدا توکل کن که حتماً در این حالت پیروز می شوید.

6- ویژگی های شما عبارت اند از: شجاع و نترس، پر سر و صدا، جسور، مهاجم، قوی، حادثه جو، پشتکار، کاردار، سخاوتمند، پر اولاد، خوشگذران، با چشمانی نافذ و پر قدرت.

7- خرید و فروش عالی است. مسافر می آید. هدیه ای دریافت می کنید

فال حافظ آنلاین امروز جمعه 30 شهریور 1403 متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 289 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما: عاشق و دلباخته مه رویی بی مهر و وفا هستی که حتی خودت هم می دانی بهتر است دل به او نسپاری. اما عنان و اختیار دل از دست تو خارج گردیده و به دنبال اوست. کسان دیگری هم در بند او گرفتارند و اگر تو نیز طالب او هستی باید از جان و دل در این راه مایه بگذاری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- حضرت حافظ در بیت های سوم تا ششم می فرماید:

* محبوب چابک و شیرین و نورسته 14 ساله ای دارم که مانند ماه بدر با تمام وجود حلقه به گوش و عید و زر خریدش هستم.

* از لب شیرین او هنوز بوی شیر شنیده می شود اگر چه از ناز و کرشمه چشم سیاه دلش که عاشق کش می باشد قطره قطره خون تراوش می کند.

* بسیار شایسته است که دل به او نسپارم زیرا هنوز بی تجربه است و بد و خوب را باز نمی شناسد و آیین دلداری را نمی داند.

* عجبا دل ما در پی آن گل نورسته کجا رفت که مدتی است آن را ندیدم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

2- از این انتخاب صرف نظر کنید زیرا او بسیار حیله گر است و از روی صداقت عمل نمی کند. پس به فکر کاری و کسی دیگر باشید چون آینده ای درخشان در پیش دارید. حیف است آن را به این عوامل زودگذر و ناپایدار صرف کنید.

3- اصرار بیش از اندازه بی فایده می باشد چون لوازم ضروری این کار فراهم نمی باشد و در دراز مدت به ضرر خانواده شماست.

4- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذری نموده و خالصانه از بارگاه ملکوتیش بخواهید که اوضاع را به وفق مراد سازد.

5- سفر کرده شما کارش فعلاً نیاز به بررسی بیشتر دارد ولی بالاخره انجام می گیرد اما شتاب جایز نمی باشد. شما 3 فرزند در طالع دارید و همسرتان لجباز و بد اخلاق اما مهربان و ولخرج است. بیشتر مراقب او باشید که به شما نیاز دارد.

6- اگر به سختی افتادید و می خواهید رها شوید، به مدت 8 شب با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه الحجر از آیه 10 تا 19 را بخوانید

7- کاری که در نظر دارید، آینده ای نیکو را رقم نمی زند زیرا موجب اختلاف شدید می گردد. شخصی در کار شما دخالت نابجا دارد. سعی کنید محترمانه از او برحذر باشید

فال حافظ آنلاین امروز جمعه 30 شهریور 1403 متولدین خرداد 

جواب فال شما: غزل شماره 132 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما: در زندگی گذشته خود ندانم کاری های بسیاری کرده ای که اکنون که به گذشته نگاه می کنی حتی خودت هم علت کارهایت را نمی فهمی. درست است که تاکنون هیچ سودی از عمر نبرده ای ولی اکنون که خداوند فرصت دیگری در اختیارت قرار داده با توکل به او و از سر صدق نیت از نو شروع کن که گذشته ات نیز جبران خواهد شد. نتیجه تفال به دیوان حافظ: 1- حضرت حافظ در بیت چهارم می فرماید: * دل به بهای جان از پیچ و تاب گیسویش، خریدار بلا و آشوب شد. نمی دانم چه بهره ای برد که این معامله را کرد. حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید. 2- از ناله و تردید دست بردارید. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنیدکه گشایش بسیار حاصل می شود. سوره مبارکه طه از آیه 95 تا 70 را با حضور قلب و معنی بخوانید که بسیار کارساز خواهد بود. 3- نگرانی و اضطراب شما ناشی از تردید و عدم اتکای به نفس شما می باشد. در حالیکه این نیت قابل اجرا می باشد. معتقدم کسی که عاشق نشود یا نباشد، به قول جامی باید بر او افسار زد. 4- خبر خوشی دریافت می کنید. بیماری او شفا می یابد. گمشده پیدا و قرض ادا می شود. مژده ای دریافت می کنید. با شخص مهمی ملاقات خواهید کرد و آنگاه یکی از عزیران معامله ای سودمند انجام خواهد داد. 5- ویژگی های شما عبارت اند از: متعادل، خوش شانس، صمیمی، رفیق دوست، خوش باطن، قدر شناس، راستگو، فداکار، مسلط به نفس، پر انرژی، رک گو، بی ریا، خوش بین و اهل مسابقه. 6- در این هفته ملاقاتی سودمند و معامله ای پر درآمد در انتظار خانواده شماست. چیزی که فکرش را نمی کردید و مدتها در انتظارش بودید، در این ماه برایتان انجام می پذیرد. 7- مسافر می آید. هدیه ای دریافت می کنید ولی در مسابقه ای شکست را پذیرا نباشید. گمشده پیدا می شود. اوضاع بر وفق مراد شما خواهد بود و زندگی شیرینی خواهید داشت. به شرط آنکه نسبت به او حسود و بدبین نباشید. 8- نگران مسافر خود نباشید که فعالیت های او مثمر ثمر واقع شده. به زودی به اطلاع شما خواهد رساند. 4 فرزند در طالع دارید که دومی کوشاتر و مهربان تر است

فال حافظ آنلاین امروز جمعه 30 شهریور 1403 متولدین تیر 

جواب فال شما: غزل شماره 155 از دیوان حافظ فال حافظ پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی: تعبیر فال حافظ شما: مدتی است به شدت دچار تردید و دودلی هستی. اگر راهی را که انتخاب کرده ای ادامه دهی با دردسرهای فراوانی روبرو خواهی شد و اگر چشم بپوشی دلت راضی نمی شود. توجه داشته باش که همه کارها با زور و ستیز انجام نمی شود بلکه باید صبر و بردباری پیشه کنی و از مشکلات نهراسی و با زندگی بسازی تا زندگی هم با تو بسازد و کامیابی نصیبت گردد. نتیجه تفال به دیوان حافظ: 1- این نیت فراز و نشیب های فراوان به همراه درد و رنج دارد. پس بهتر است از آن صرف نظر کنی، چون هم اکنون فکر می کنی که اجرای آن به نفع شما است. در حالیکه از عواقب اجرای آن بی خبر هستی اما اگر اصرار بر اجرای آن دار، ی باید اولاً توکل بر خدا بکنی، ثانیاً همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و دعا کن، ثالثاً سوره مبارکه طه از آیه 10 تا 30 را با معنی و حضور قلب بخوان، رابعاً تلاش و کوشش همراه با دقت و سرعت عمل را از دست ندهید. 2- به زودی اقبال به شما روی می آورد و بخت شما در برج حوت (اسفند) است که هر چه از خدا بخواهید، لطف پروردگار شامل شما خواهد شد. به زودی به درجه بلندی می رسید و زندگی راحتی خواهید داشت و از نعمات گوناگونی برخوردار می شوید. 3- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش سودآور است. طلاق عملی نمی شود ولی ازدواج با صبر و حوصله عملی است. تغییر شغل اگر حوصله کنی، امکاناتش فراهم می شود. تغییر محل نیز چنین است. بیمار شفا می یابد. قرض ادا می شود. سفرکرده می آید یا از او خبری می رسد و درمورد او بدبین و مردد نباش. 4- ویژگی های شما عبارت اند از: انسان دوست، خیرخواه، از همه جا باخبر، روشنفکر، عاشق پیشه، زرنگ، کمک رسان، قابل احترام، کمال گرا، صلح جو، رفیق پرور، آرام، با هدف، متفکر و اندیشه ور، زود رنج، خود خور و چالاک. 5- به کارهای روزگار با عینک بدبینی نگاه مکن و در خرید، بویژه لباس و لوازم خانه، افراط نکن. دارای طبعی آتشین هستی. به همین جهت تمایل شما زیاد است. اگر چه موقع طرف را مسحور خود می سازی ولی گاهی نیز همه را از خود دور میکنی. اعتدال در هر چیزی پسندیده است.

فال حافظ آنلاین امروز جمعه 30 شهریور 1403 متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 454 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما: اکنون که فرصت آن را داری که از زیباییهای زندگی لذت ببری چرا با بیش از اندازه دل بستن به مال دنیا خود را در تنگنا قرار می دهی؟ زراندوزی و جمع مال در جایی که انسان باید این دنیا را ترک کند، کاری بیهوده است. پس از زندگی خود لذت ببر، مسافرت و گردش کن و از زیبایی های زندگی بهره بگیر که فرصت انسان بسیار محدود است. نتیجه تفال به دیوان حافظ: 1- حضرت حافظ در بیت های هفتم تا نهم می فرماید: * شرابی دارم به پاکی جان. پس درویش بر آن عیب مگیر. الهی کسی گرفتار طالع ناموافق نشود. * اگر می خواهی مراد تو را بدهند، خواهش های نفسانی را رها کن. ارج بزرگی در آنست که کلاهت را از طرف دیگری بدوزی. هر بخش کلاه تو نماینده بخشی از ترک هوای نفسانی باشد. * نمی دانم گریه و ناله شباویز در کنار جوی برای چیست؟ مگر او هم مانند من شب و روز غم می خورد. حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید. 2- شما که زندگی نسبتاً خوب و مرفهی داری، چرا اینقدر حرص مال و جاه را می خوری و خود را در ورطه نگرانی می اندازی. کاش به اطراف خود نگاه می کردی تا بدانی چه بسیار کسانی که حسرت زندگی شما را می خورند. بنابراین هر چه زودتر تغییر عقیده بده و با مردم باش. به داد دل آنها برس و از زیاده خواهی دست بردار وگرنه عمر کوتاه خواهی داشت. 3- این هفته پدر یا همسرتان معامله ای خواهد کرد که بسیار سود آور است. مقامی به یکی از آنها پیشنهاد می شود که پذیرفتن آن موجب پیشرفت خواهد شد. در هفته آینده چیزی از دست خواهید داد. علتش ندادن صدقه می باشد. پس نذر خود را ادا کنید. مسافرتی مهم در پیش است. از مهلکه ای نجات یافته اید. به شکرانه آن به یکی از مشاهد متبرکه بروید و سروه مبارکه کهف را بخوانید. 4- ویژگی های شما عبارت اند از: وسواسی، منظم، با سلیقه، لطیف و مهربان. 5- رنگ مناسب و برازنده شما صورتی، آبی نفتی و سفید است که شما را جذاب و با وقار می کند و به شما شور و نشاط می بخشد.

فال حافظ آنلاین امروز جمعه 30 شهریور 1403 متولدین شهریور 

جواب فال شما: غزل شماره 73 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما: دل بستن به دنیا هیچ گاه عاقبت خوشی ندارد. اکنون به جای آن که شرمسار اعمال گذشته خود باشی به فکر آینده باش. از بخت و طالع خود شکوه نکن و بدان که دنیا به هیچ کس وفا نمی کند. حافظ اسرار خود باش و به فکر بهره های معنوی از زندگی. و بدان که برای از نو شروع کردن هیچ گاه دیر نیست. از همین امروز تصمیم بگیر. نتیجه تفال به دیوان حافظ: 1- او سخت دلبسته و عاشق و شیدا شده است، بطوری که تمام اوقات، اندیشه اش متوجه شما می باشد و این نیت در دل او جوانه زده که شما به او عنایت دارید ولی شرم و حیا، مانع از آن است که تمام اسرار درون را بی پرده، عرضه کند. 2- حضرت حافظ در بیت اول می فرماید: * هر چشمی از فروغ چهره تو نورانی است و هیچ چشمی نیست که منت پذیر خاک کوی تو نباشد. مبارک باشد. همه شما را دوست دارند و به موفقیت شما علاقه دارند و چشم به راه اقدامات شما می باشند. پس واجب است که تلاش و کوشش خود را برای اجرای این نیت خالصانه و مجدانه کنی. 3- شما به چیزی دلبسته اید که سخت به آن مشتاق هستید ولی از زخم زبان دیگران عذاب می کشی. این مسایل عادی است و حسودان همیشه حاضرند ولی شما نباید از میدان به در روی بلکه با اراده ای قوی و با مشورت یکی از بزرگان، اقدام فوری را انجام بده. 4- این نیت آنقدر مهم و با اهمیت می باشد که به ریسک کردن می ارزد. پس تردید را از خود دور ساز. 5- شخصی عصبانی، زود رنج، مغرور، ولخرج و ایثارگر می باشید اما متاسفانه دیگران ارزش واقعی شما را درک نمی کنند. بسیار بجاست که بر عصبانیت خود مسلط شوید و نسبت به اطرافیان مهربانتر باشید. 6- گمشده پیدا می شود. خوابی که دیده اید، انشاء الله خیر است. به حرف او که دیروز با شما راجع به یکی از نزدیگان صحبت کرد، گوش نده که او نسبت به زندگی شما حسادت می ورزد. 7- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش هر دو یکسان است. خبر خوشی در انتظار شماست. مبارک باشد. 8- آیا می دانید انسان های برنده سعی می کنند که رفتارهای خود را بر اساس قصد و نیت آنها ارزیابی کنند اما بازنده، رفتارهای خود را بر اساس قصد و نیت خویش و رفتارهای دیگران را بر اساس نتایج آنها ارزیابی می کند.

فال حافظ آنلاین امروز جمعه 30 شهریور 1403 متولدین مهر 

جواب فال شما: غزل شماره 473 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما: اینگونه که خود را درگیر کم و زیاد دنیا کرده ای و زندگی را وقف سود و زیان کرده ای، بی هیچ تردید بازنده ای. کوشش کن و پیش از آنکه وقت را از دست بدهی از زندگی خود لذت ببر، اما زیاده روی نکن به قول معروف آهسته و پیوسته پیش برو زیرا که شتاب در کار جز پشیمانی حاصلی نخواهد داشت. نتیجه تفال به دیوان حافظ: 1- حضرت حافظ در بیت های دوم، سوم و آخر می فرماید: * اگر فلک، مراد و آرزوی کسی را برآورده کند، در عوض عمرش را می گیرد و هلاکش می کند. * نصیحت عاشقان را گوش بده و به شادی بپرداز که جاه و مقام این جهان زودگذر است و چندان ارزشی ندارد. * ای محبوب که چین گیسویست، مجمع پریشانی دل های عاشقان است، دست به کاری نیک بزن تا به حافظ عاشق و پریشان حال، آسودگی خاطر ببخشی. حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید. 2- از وقت به اندازه کافی بهره نمی برید و بیهوده آن را تلف می کنید. به فکر آینده خود نمی باشید، در حالی که وقت طلاست. اگر چه باید دم را غنیمت دانست ولی بی جهت زمان را از دست دادن عاقلانه نمی باشد. 3- زیاد به امور مادی توجه دارید بطوری که مرتباً در اندیشه زرق و برق زندگی و زیاد خواهی می باشید. همین عامل موجب پریشانی و افسردگی شما گردیده است، بنابراین اگر چه مادیات برای پیشرفت لازم است ولی هدف نمی باشد. 4- دیگران برای شما تعریف های گوناگون می کنند ولی بدانید هیچ کدام صحت ندارد و آنان اینگونه عقده گشایی می کنند. 5- عشق بسیار زیباست اما باید آن را با اندیشه و تفکر همراه سازید و گول سخنان این و آن را مخورید. بیمارتان شفا می یابد. قرض ادا می شود. خرید و فروش سودمند خواهد بود. 6- ویژگی های شما عبارت اند از: عاشق تجمل گرایی و رفاه، عاشق همسر و خانواده، اهل علم و دانش، معرفت گرا، فلسفی، آداب دان، آرام و صبور و مهربان.

فال حافظ آنلاین امروز جمعه 30 شهریور 1403 متولدین آبان 

جواب فال شما: غزل شماره 135 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما: تصمیم به انجام کاری گرفته ای که راهی بس دشوار دارد که در این راه باید هرآنچه که داری در طبق اخلاص بگذاری و تمام سعی و توانت را به کار گیری. اگر از گذر عمر تاکنون راضی نبوده ای و واقعا قصد تغییر مسیر در زندگیت را داری امروز بهتر از فرداست زیرا این راه تو را به سعادت و نیکبختی دنیوی و اخروی خواهد رساند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- بدون معطلی و تردید اقدام کن که نیتی جالب و مفید است و به سخن بد اندیشان توجه نکن. بلکه اراده، دقت نظر، وقت شناسی، سرعت عمل و توکل بر خدا را وجه همت خود قرار بده. حتماً موفق هستی. به قول چخوف: "ارزش انسان به تفکر و باورهای اوست."

2- چند روزی است که در ناراحتی خاصی به سر می بری و متظر آن می باشی تا راز دل را برای کسی فاش کنی. پس بهتر است با پدر و مادر یا دایی و عمه که عاشقانه شما را دوست دارند، در میان بگذاری که بسیار مفید است.

3- از چیزی رنجیده خاطر شده ای. ناراحت نباش. او بیش از آنکه تصور می کنی، نادان می باشد. زیرا راز و رمز عشق و صحبت را نمی داند. پس شما با درایت و کیاست، او را متوجه زندگی حقیقی کن زیرا او اطلاع از مسائل خارج ندارد.

4- ویژگی های شما عبارت اند از: زیرک و ناقلا، جسور، خوشگل پسند، مرموز، افسونگر، هوشیار، استثنایی، قدرت مآب، اهل زندگی، اهل معاشرت، مردد، وسواسی و به موقع بخشنده.

5- از زندگی خوبی برخوردار هستی اما آنچنان راضی نیستی. چون می گویی با موقعیت خود و خانواده ات از لیاقت بیشتری می بایست برخوردار می بودی. به زودی یکی از بستگان به مقام مهمی دست می یابد. با شخصی دانا برخورد خواهی کرد. پس هم صحبتی او را غنیمت بدان که مفید است.

6- از وسوسه نفس پرهیز کنید و دست در گردن پیروزی و موفقیت انداخته، با اراده ای قوی اقدام کنید. زیرا چشمان همه منتظر اقدامات موثر شما در راه سازندگی زندگی بهتر هستند.

ال حافظ آنلاین امروز جمعه 30 شهریور 1403 متولدین آذر 

جواب فال شما: غزل شماره 372 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما: شما انسان بلندپروازی هستی و همین بلندپروازی ها باعث می شود در دام غم و غصه های کذایی اسیر شوی. به جای خیالبافی و بلندپروازی از همین امکاناتی که در اختیار داری استفاده بهینه و مطلوب به عمل آور که به آنچه می خواهی بی هیچ تردید می رسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- در راهی قدم گذاشته اید که نصیحت دیگران فایده ای ندارد ولی بنده به شما می گویم که اگر برخدا توکل کنید و نذر خود را ادا کنید و سرعت عمل، دقت و فعالیت را همگام سازید، شاید موفقیتی در این کار باشد. چنانچه از آن صرف نظر کنید، بمراتب بهتر است.

2- غم و غصه روزگار را بیش از این نخورید بلکه با درایت و کیاست عمل کنید. بدانید که نسبت به دیگران زندگی آرام تری دارید و از زندگی خوبی برخوردار می باشید که دیگران به زندگی شما حسادت می ورزند.

3- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:

* در گذرگاه دنیای فانی که تخت و کرسی جم یا تخت حضرت سلیمان پیامبر هم دستخوش نابودی می شود، اگر غصه بخوریم پسندیده نیست. بهتر آنست که باده بنوشم و غم نخوریم.

* تا باشد که روزی دست ما به کمربند یار برسد. مانند یاقوت سرخ، غرق در خون دل شده ایم و رنج می کشیم.

* ای پندگو به ما آشفته دلان اندرز نده که ما با داشتن گرد و غبار کوی یار به بهشت هم توجهی نداریم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

4- چند شب آینده خوابی می بینید که می خواهید سوار ماشین بزرگ یا هواپیمای غول پیکری شوید. تعبیرش اینکه می خواهید زندگی را با قدرت تمام به سوی هدفتان هدایت کنید. پس موفق می شوید. به زودی ملاقاتی پسندیده خواهید داشت و سفر مهمی در پیش دارید. همسر شما مهربان خواهد بود ولی شما بد زبان می باشید. سعی کنید کانون زندگی را گرمتر کنید. یکی از بستگان نزدیک شما نیاز به کمک فوری دارد ولی شرم دارد که ابراز کند. پس به او کمک کنید.

فال حافظ آنلاین امروز جمعه 30 شهریور 1403 متولدین دی 

جواب فال شما: غزل شماره 159 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما: انسانی خوشبین هستی و خیلی راحت گول ظاهر دیگران را می خوری و این هیچ خوب نیست. تو باید اطرافیانت را با محک تجربه آزمایش کنی و نیک و بد را از هم جدا نمایی. سعی کن کمتر غصه مال دنیا و کم و زیاد آن را بخوری زیرا ارزش عمر و زندگی بیشتر از اینهاست. برای دستیابی به آرزوها و اهداف بزرگت باید از جان و دل مایه بگذاری. پس قبل از آنکه دیر شود اقدام کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- حضرت حافظ در بیت های دوم، چهارم و هفتم می فرماید:

* صوفی ما که چون دعای سحر می خواند و از غلبه وجد و حضور مست و مدهوش می شد، نگران شب او باش که از باده نوشی حالی خوش خواهد داشت.

* چه نیکوست اگر سنگ آزمون را به میان آورند تا هر که در او خیانت و فریب باشد و چون طلای خالص نباشد، سیه روی و رسوا شود.

* اگر می فروش باده پرست ساقی، ماه رخسار به حافظ بدهد، خرقه و جا نماز او را که اسباب زهد است، در بهای باده تواندگرفت.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

2- او راه و رسم عشق بازی را نمی داند. اگر به شما توجه نمی کند اما در دل سخت دلبسته و عاشق شماست. پس نیاز دارد که قدم اول را شما بردارید تا او اطمینان پیدا کند.

3- صراحت لهجه شما خوبست و از اینکه نکته سنج و باریک بین می باشید، عیبی ندارد ولی از اینکه وسواس دارید و برای هر چیز کم اهمیت، سر و صدا راه می اندازید، نقطه ضعف شما می باشد.

4- این نیت با اندکی صبر و شکیبایی، علاقه، دقت و سرعت عمل حتماً انجام می گیرد و جای نگرانی نمی باشد.

5- مسافرت را توصیه می کنم. نسبت به همسر و پدر و مادر مهربان باشید و دست از لجبازی بردارید. ازدواج عملی است و مقدمات طلاق فراهم می شود. بیمار چندان تغییری نمی کند. مژده ای به دست می آورید و ملاقات و شغل مهمی در پیش است.

6- ویژگی های شما عبارت اند از: زرنگ و ناقلا، آتشین مزاج، دوست داشتنی، جذاب، شیک پوش، گاهی شلخته، با سلیقه، قدر شناس، خوش باطن، فامیل دوست، فرشته خو، نظر بلند، خوش بین و وسواسی.

7- آینده متعلق به شماست. به شرط آنکه از فراست و هوش خود بهره مند شوید.

8- او به غیر از شما به کسی دیگر علاقه ای ندارد اما باید شما با او مهربان باشید تا قلبش را دیگری تصاحب نکند.

9- تغذیه شما نامناسب است. بدانید فکر و اندیشه نیاز به جسم سالم دارد و جسم سالم تغذیه و ورزش را می طلبد.

فال حافظ آنلاین امروز جمعه 30 شهریور 1403 متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 213 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما: انسانی با معرفت و وفادار به عهد و پیمان خود هستی. به یاد داشته باش که خوبی همیشه خوب و بدی همیشه ناپسند است و کار خوب بی اجبر و مزد نمی ماند. پس به همین شیوه پسندیده ادامه بده تا در نزد همگان از هر جهت بزرگی و منزلت پیدا کنی و به مقصود دیرین خود برسی. نتیجه تفال به دیوان حافظ: 1- ویژگی های شما عبارت اند از: پر سرو صدا، دلیر و ترساننده، راستگو، سخاوتمند، نظر بلند، ساده، جنجالی، نجیب، تند خو، جسور، اصیل، عجول، رک گو، واقع بین، سریع الانتقال، پشتکاردار، جدی، لوس و لجباز. 2- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید: * آن خواهنده لعل و گوهر گرانبها، اکنون در جهان وجود ندارد وگرنه مهر فروزنده همچنان در کار بدل ساختن سنگ بد گوهر است. * پس سالکی باید باشد تا آن را که با تیر کرشمه به قتل رساندی، به دیدار جان تازه ای عطا کن زیرا این گرفتار ناتوان همچنان پریشان دل و هراسان است که قبل از آن بود. * نشان خون دل ما را که پنهان می سازی، هنوز از لب سرخ رنگ تو پیدا و آشکار است. حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید. 3- عجب روزگاریست. این دنیا برای همه پند و عبرت است. بنابراین شما از گذشتگان پند بگیرید و خود را درگیر مسائل پیچیده نسازید تا مغموم و افسرده نشوید. بدترین عامل عدم پیشرفت، تردید است در حالیکه اراده قادر به انجام هر کاری است. 4- اگر مایل به انجام این کار و این نیت هستید، باید آستین ها را بالا بزنید و اقدام کنید. زیرا صداقت در کار، عامل پیشرفت می باشد. پس با توکل بر خدا اقدام کنید. 5- برای سرعت بخشیدن به این نیت، لازم است مقدمات آن را فراهم سازید و بدون مطالعه اقدام نکنید. 6- از مسافر خبری بگیرید که دلش برای شما تنگ شده است. بیمار به حال خود باقی می ماند ولی بهبودی او نسبی است. ازدواج زود است. طلاق راهی طولانی دارد. خرید و فروش چندان تفاوتی ندارد. اندیشه نکن که ازکشیدن بار، دیگر ناتوانی که شانه هایت سنگین شود. در شگفت می مانی از نیروی خویش. در شگفت میمانی که به رغم ضعف خویش، به مرادتان دست خواهید یافت.

فال حافظ آنلاین امروز جمعه 30 شهریور 1403 متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 158 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما: گر چه انسان عاقل و بالغی هستی ولی همه چیز را همگان دانند و هر انسانی در مواردی نیاز به شور و مشورت دارد. تو نیز برای فائق آمدن بر تردیدی که در انتخاب راه خود به آن دچار شده ای، با افراد مطمئن و با تجربه مشورت کن تا بهترین راه را انتخاب کنی. نتیجه تفال به دیوان حافظ: 1- حضرت حافظ در بیت های دوم تا چهارم می فرماید: * من که هر شب با آلات موسیقی راهزن تقوی و پارسایی بوده ام و مرتکب فسق شده ام، این چه حکایت است که ناگهان سر به راه شوم؟! این سخن صحت ندارد. * اگر پارسا معنی وارستگی عاشقانه را در نیابد، عذرش پذیرفته است زیرا عشق، هنری است که وابسته ارشاد و راهنمایی حق می باشد. * ارادتمند و نوکر پیر میکده و مرشد معرفت هستم که مرا از جهل و ناردانی و غرور رهایی بخشید. آری مرشد ما هرگونه رفتاری انجام دهد، ولایت محض می باشد. 2- این اندیشه و نیت، سخت شما را به خود مشغول داشته است. به شما مژده می دهم که اگر دقت همگام با علاقه و کوشش و سرعت عمل را همراه سازید، موفقیت را بدست می آورید. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و نذر خود را انجام دهید که جای هیچگونه نگرانی نمی باشد. شما از این سردرگمی و ناراحتی خارج می شوید. فقط سعی کنید بر اعصاب خود مسلط باشید و دیگران را نیز با زخم زبان آزار ندهید. تغذیه شما نامتعادل است. توجه به آن موجب سلامتی بهتر شما می گردد. 3- مسافری در راه دارید که برای آمدن تردید دارد ولی بالاخره می آید. این هفته ملاقات مهمی در پیش دارید پس لازم است برای آن فکر کرده و با یکی از اقوام نزدیک مشورت کنید. 4- سفر را توصیه می کنم. خرید و فروش تفاوتی ندارد. گمشده پیدا می شود زیرا یکی از دوستان می داند. 5- وسواس را کنار بگذارید و به پدر و مادر توجه کنید. او شما را خیلی دوست داد ولی علائم دوستی را نمی داند. 6- ویژگی های شما عبارت اند از: اصیل و دلچسب، شیرین، جسور، نظر بلند، روشنفکر، منطقی، باهوش، سطحی، با محبت، با گذشت، فرشته خو، بی آزار، رفیق دوست، خیرخواه، خوش بین، درویش مسلک و والا مقام. --> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی جمعه 30 شهریور 1403 2
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی جمعه 30 شهریور 1403 3
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی جمعه 30 شهریور 1403 4
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی جمعه 30 شهریور 1403 5
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی جمعه 30 شهریور 1403 6
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی جمعه 30 شهریور 1403 7
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی جمعه 30 شهریور 1403 8
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی جمعه 30 شهریور 1403 9
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی جمعه 30 شهریور 1403 10
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی جمعه 30 شهریور 1403 11
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی جمعه 30 شهریور 1403 12
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی جمعه 30 شهریور 1403 13