شنبه 14 مهر 1403

فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی شنبه 14 مهر 1403

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی شنبه 14 مهر 1403

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن فال حافظ می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

از شما دوستان و همراهان عزیز و فهیم خواهش می کنیم که تمامی فال های سایت عرشه آنلاین را صرفا جهت سرگرمی بخوانید. برای فال بد، ناراحت نشوید و برای فال خوب، شادی نکنید. برای تمامی مشکلات و گرفتاری ها فقط و فقط به خداوند توکل کنید

فال حافظ آنلاین امروز شنبه 14 مهر 1403 متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 415 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در انتظار رسیدن خبری از کسی هستی. کسی که فکر می کنی حرف تو را خوب می فهمد. در عین حال وقتی به موقعیت خود فکر می کنی و اعمالی که در گذشته مرتکب شده ای، از رسیدن خبر ناامید می شوی. نگران نباش، هرچند کمی دیر ولی بالاخره کسی که منتظرش هستی از راه می رسد و خبر دلخواه تو را به تو می رساند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- حضرت حافظ در بیت های دهم و یازدهم می فرماید:

* آن شراب در سبو، با عشوه ای دل صوفی را ربود. پس به ساقی بگو کی و چه موقع به مجلس می آید و وقت خوردن آن را معین می کند.

* ای حافظ اگر تو را به مجلس او راه دهد، می خوارگی کن و برای رضای خدا، ریا کاری و نفاق را کنار بگذار.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

2- کسی، چیزی یا مکانی را که صمیمانه طالب آن می باشید، بسیار از شما فاصله دارد. زیرا فرهنگ بسیاری از خانواده ها با هم تفاوت دارد و به اندازه کهکشان ها از یکدیگر دورند و یا از نظر فیزیکی، مسافتی فراوان دارد. به شما مژده میدهم که این فاصله با صبر و حوصله، کم و کمتر می شود. بطوریکه به مراد دلتان می رسید. پس حوصله کنید. جای نگرانی نمی باشد.

3- از استعداد شگرف و دلربایی شما داد سخن هاست. چه زن و چه مرد باشید، باید بدانید که بهار زندگی، میوه اش کامیابی است که باید با تلاش و تکاپو به دست آید. شما می توانید از درخت آرزو، میوه شیرین خواستن را بچینید زیرا خواستن توانستن است. بخواه تا بیابی.

4- آینده ای درخشان برایتان نوید می دهم به شرط آنکه اراده را همراه و علاقه را همگام و تلاش را همدم خود سازید.

5- اگر قبله اتان، یک گل سرخ و جا نمازتان، چشمه و مهرتان، نور شد، آن وقت دشت، سجاده شما می شود.

6- در خانواده شما دو نفر همیشه نگران شما هستند. سخن و پند آنها را بشنو و به آنها مهربانی کن تا خداوند به شما کمک کند

فال حافظ آنلاین امروز شنبه 14 مهر 1403 متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 145 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دیگر از زندگی خود شکوه مکن چرا که به زودی کسی وارد زندگیت می شود. (موقعیتی به تو روی می آورد) که گره از کارهایت گشوده خواهد شد. مرهمی بر دردهایت می شود و درهای بسته به رویت باز خواهند شد و راه های تازه مقابلت قرار می گیرد و به سعادت و نیکبختی خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- حافظ در بیت نهم می فرماید:

* فدای چشم تنگ آن زیباروی می شوم که چشم دیدن این فقیر یکتا قبلا را هم نداشت و به تاراج آن بر من تاختن آورد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

2- سعادت به شما روی آورده. بطوری که در شگفت هستی که چگونه با این مساله رو به روی شوی. ناراحت نباش که این خواست خداوند و دعای پدر و مادر بوده. پس همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و سوره مبارکه نمل از آیه 10 تا 35 را با حضور قلب و معنی بخوان که گشایش فراوان است و نذری هم انجام بده.

3- سعادت به شما روی آورده. خانواده شما از موفقیت عالی برخوردار خواهد شد و در مسابقه یا مناقصه ای برنده خواهید شد. در امور تجارتی و یا تحصیلی پیشرفت فراوانی به دست خواهید آورد. وقتی موفق شدی، مرا دعا کن و خواند سایت تاروت رنگی را به دوستان، اقوام و آشنایان توصیه بنمایید.

4- ویژگی های شما عبارت اند از: اسرار آمیز، مرموز، دنبال گر، ناقلا، منطقی، به موقع خطرناک، پر احترام، مخترع، مقبول، متفکر، سیاستمدار، کله دار، شیک پوش ولی شلخته، استثنایی، حرف به کرسی نشان و پر قدرت.

5- از زندگی خوبی برخوردارید. ارزش آنرا بدانید. با همسر مهربان باشید که سه فرزند در طالع دارید که سومی نابغه می شود. مسافرت خوبست ولی خرید و فروش موقعیت ندارد.

6- چشمان نافذ و نگاه پرقدرت شما شیر را اسیر و مات و مبهوت خود می سازد. پس با اراده ای قوی، همراه با کوشش در این راه گام بردارید و زندگی جدید و محکمی بسازید

فال حافظ آنلاین امروز شنبه 14 مهر 1403 متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 213 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی با معرفت و وفادار به عهد و پیمان خود هستی. به یاد داشته باش که خوبی همیشه خوب و بدی همیشه ناپسند است و کار خوب بی اجبر و مزد نمی ماند. پس به همین شیوه پسندیده ادامه بده تا در نزد همگان از هر جهت بزرگی و منزلت پیدا کنی و به مقصود دیرین خود برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- ویژگی های شما عبارت اند از: پر سرو صدا، دلیر و ترساننده، راستگو، سخاوتمند، نظر بلند، ساده، جنجالی، نجیب، تند خو، جسور، اصیل، عجول، رک گو، واقع بین، سریع الانتقال، پشتکاردار، جدی، لوس و لجباز.

2- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:

* آن خواهنده لعل و گوهر گرانبها، اکنون در جهان وجود ندارد وگرنه مهر فروزنده همچنان در کار بدل ساختن سنگ بد گوهر است.

* پس سالکی باید باشد تا آن را که با تیر کرشمه به قتل رساندی، به دیدار جان تازه ای عطا کن زیرا این گرفتار ناتوان همچنان پریشان دل و هراسان است که قبل از آن بود.

* نشان خون دل ما را که پنهان می سازی، هنوز از لب سرخ رنگ تو پیدا و آشکار است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

3- عجب روزگاریست. این دنیا برای همه پند و عبرت است. بنابراین شما از گذشتگان پند بگیرید و خود را درگیر مسائل پیچیده نسازید تا مغموم و افسرده نشوید. بدترین عامل عدم پیشرفت، تردید است در حالیکه اراده قادر به انجام هر کاری است.

4- اگر مایل به انجام این کار و این نیت هستید، باید آستین ها را بالا بزنید و اقدام کنید. زیرا صداقت در کار، عامل پیشرفت می باشد. پس با توکل بر خدا اقدام کنید.

5- برای سرعت بخشیدن به این نیت، لازم است مقدمات آن را فراهم سازید و بدون مطالعه اقدام نکنید.

6- از مسافر خبری بگیرید که دلش برای شما تنگ شده است. بیمار به حال خود باقی می ماند ولی بهبودی او نسبی است. ازدواج زود است. طلاق راهی طولانی دارد. خرید و فروش چندان تفاوتی ندارد. اندیشه نکن که ازکشیدن بار، دیگر ناتوانی که شانه هایت سنگین شود. در شگفت می مانی از نیروی خویش. در شگفت میمانی که به رغم ضعف خویش، به مرادتان دست خواهید یافت

فال حافظ آنلاین امروز شنبه 14 مهر 1403 متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 206 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

روزهای خوشی با هم داشتید اما اکنون فکر می کنی که او دیگر آن تمایل سابق را نسبت به تو ندارد. این اندیشه را از سر بیرون کن چون همانطور که تو به او محتاجی او نیز به تو مایل است. به زودی پیامهای امیدوارکننده ای به دستت خواهد رسید و تو را شادمان خواهد کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- هر روز می گویی دریغ از روز گذشته. در حالیکه باید تصمیم خود را قطعی بگیری و با قدرت و شوکت عمل کنی. از تردید و دودلی دست برداری که آفت پیشرفت می باشد.

2- شما در هر جمعی نمونه و مورد توجه هستید. پس نیازی ندارید که او از شما تعریف یا انتقاد کند. بلکه به خود متکی باشید.

3- وسواس و تردید شما را پژمرده کرده است و آن شادابی گذشته را ندارید. پس اگر می خواهید کارهایتان با نظم باشد و آن طوری که می خواهید، انجام بگیرد، سعی کنید دقت کنید، تصمیم بگیرید و وقت شناس باشید.

4- تحولی جدی در زندگی خانوادگی شما ایجاد می شود که به نفع پدر و مادر یا همسرتان خواهد بود. هدیه ای دریافت می کنید. از مسافر خبر خوشی می رسد و ازدواج عملی می گردد. طلاق به اصلاح می گراید. خرید و فروش اشکال ندارد.

5- ویژگی های شما عبارت اند از: اهل سیر و سفر، خوشگذران، رفیق پرور، پرحرف، با محبت، پر سر و صدا، ورزشکار، حادثه جو، خوشرو، با ایمان، عاقل، رک گو و بی پروا، راستگو، ولخرج، اهل رقابت، زود رنج و وسواسی.

6- این نیت عملی می گردد و اشکالی در آن وجود ندارد. بلکه با توکل به خدا و ادای نذر و رفتن به یکی از مشاهد متبرکه و خواندن سوره مبارکه یوسف آیه 10 تا 30، گشایش بسیار خواهد بود.

7- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:

* قبل از این خیلی بیشتر از حالا به فکر عشاق بودی و سعی و کوششی که در محبت نسبت به ما می کردی، مشهور آفاق و عالم بود.

* بر در شاه بودم که گدایی نکته جالبی به من گفت. اینکه بر سر هر سفره که نشستم، در حقیقت روزی دهنده خدا بود.

* یاد باد آن شب ها که با دلبران شیرین لب از عشق بحث می کردیم و از حلقه عشق سخن گفته می شد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید

فال حافظ آنلاین امروز شنبه 14 مهر 1403 متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 431 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بعد از مدتها تفکر و تعقل راه مناسب زندگی خود را یافته ای. اکنون وقت آن رسیده که گذشته ها و خاطراتی که مرور آنها جز غم برایت سودی ندارد، دور بریزی و به آینده سفر کنی. اسرار زندگی خود را با هیچ کس نگو. راهی که انتخاب کرده ای بهترین راه است. از همین فردا شروع کن و عاقلانه و با شکیبایی اولین قدم را بردار.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- حضرت حافظ در بیت های هشتم و نهم می فرماید:

* روح از جسمی که در رگ آن شراب سرخ، روان باشد، هرگز جدا نمی شود.

* ای حافظ یک لحظه خاموش باش و سکوت اختیار کن و سخن و ناله بی زبانان را از بانگ و ناله نی بشنو.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

2- سرگذشتی بهتر از دیگران نداری پس خوب متوجه اعمال و کردار خود باش. در دوستان خود تجدید نظر کن. به سخنان علاقمندان و دوستان خود گوش بده و خود را از باد غرور خالی کن که روزی پشیمانی به بار می آورد.

3- اگر چه این نیت قابل اجرا و حتمی است و جای هیچ گونه تردید یا نگرانی وجود ندارد، اما باید شکیبایی را از دست ندهید. پس به یکی از مشاهد متبرکه رفته و نذر خود را ادا کنید.

4- گله و شکایت، دردی را دوا نمی کند. بلکه گره های کور زندگی را محکم تر می سازد. پس بسیار بجاست خود را به دست قضا و قدر بسپارید. از ذات اقدس الهی کمک و مساعدت بخواهید تا موفق شوید.

5- مسافر کارش رونق می گیرد. همسرتان رو به راه می شود. بیمارتان شفا می یابد. دوستتان علاقه مند می گردد. در تحصیل موفق می شوید. در علم، کار و مقام، دارای درجات عالی می گردید.

6- ویژگی های شما عبارت اند از: مقاوم در برابر مشکلات، بعضی مواقع مردد، مهربان، سرکش، بذله گو، شیک پوش، منصف، گاهی خسیس، لذت خواه، آبرودار، آبرومند، کمک کننده، اهل دین و دنیا.

7- از طریق موبایل و اینترنت سود فراوانی به خانواده شما می رسد و مراوده ای برای شما حاصل می شود اما باید زیرک و عاقل باشید

فال حافظ آنلاین امروز شنبه 14 مهر 1403 متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 252 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتی پیش کار خود را عوض کرده ای و اکنون بسیار پشیمانی و در انتظار فرصتی هستی تا به کار اولیه خود بازگردی. فکر می کنی در حال حاضر همکارانت قدر تو را نمی دانند و تلاشت بی نتیجه است. اما نگران نباش و به کار خود ادامه بده زیرا به زودی اوضاع مساعد می گردد و تو به آنچه که لیاقتش را داری، خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- ناراحت نباشید که او ارزش زحمات فراوان شما را ندانست. بطوریکه بد عهدی و پیمان شکنی او موجب ناراحتی شما گردید. به شما مژده می دهم که او سزای این عمل را می بیند و حداکثر تا 15 روز دیگر با دلی شکسته به عذر خواهی می آید. پس به شکرانه این کار از لطف خداوند سپاسگزاری کنید.

2- تلاش و کوشش با سرعت عمل و دقت را همراه سازید و بدانید که موفقیت همگام شما خواهد بود. آن موضوع که در اندیشه شماست، عالی است به شرط آنکه مقدمات آن فراهم گرد. د ولی حتماً عملی می گردد. از رژیم پرهیز داشته باشید که سلامتی شما به خطر افتاده است. شغل و خرید تواما انجام می یابد. پیشنهاد او را رد نکنید.

3- سعی کنید در کارتان صداقت داشته باشید و شاید همین عدم صداقت درباره آن موضوع، موجب عقب افتادن کار شده است. اگر چه شما هم از کرده خود پشیمان هستید، لازمه آن اراده ای قوی و توکل بر خدا و جبران گذشته می باشد.

4- حضرت حافظ در بیت های هفتم تا نهم می فرماید:

* دل من خواستار آرامش است. اگر ناز و کرشمه گستاخ او و آن گیسوی دلربا مرا رها سازد.

* هر لحظه و هر ساعت از درد و بلا می نالم. زیرا روزگار هر ساعت دل مجروح مرا آزار می دهد و هر لحظه به نوعی رنجم می دهد.

* باز می گویم که حافظ در این حادثه تنها نمی باشد. بلکه در بیابان بی زنهار عشق گروه بی شمار دیگری نیز جان سپرده اند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

5- همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید و با اراده ای قوی دست به کار شوید.

6- اگر می خواهید تهمت ها بی اثر شوند، سوره مبارکه ابراهیم از آیه 6 تا 12 را پانزده مرتبه در پانزده شب بخوانید که گشایش بسیار است

فال حافظ آنلاین امروز شنبه 14 مهر 1403 متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 310 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

شانس و اقبال به شما روی کرده، به زودی اخباری به دستتان می رسد که مدتهاست منتظر شنیدن آن هستید. شما بر دشمنان و رقبای خود فائق خواهید آمد و به آرزوی دیرینه خود دست پیدا خواهید کرد. محبت بین شما و او را پایانی نیست و تا همیشه در خانه ای مملو از مهر و صفا زندگی خواهید کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- حضرت حافظ در بیت های هشتم و نهم می فرماید:

* گل، ناز پروردگی و خود نمایی را از اندازه بیشتر کرد. از روی بخشش چهره ات را نشان بده تا او شرمسار شود. زیرا سرو می بالد و ناز می کند و خوب نیست که تو قامت استوار خود را نمایان نسازی.

* اگر حافظ میل به ابروی تو دارد، در واقع لایق و شایسته این کار است زیرا اهل رمز و کلام جایش در گوشه محراب می باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

2- بخت و اقبال شما بسیار خوبست. از این پس سعادت یار شماست و دوران سختی و ناراحتی پایان پذیرفت. خبری خوش در راه می باشد. شاهین کامیابی قصد نشستن بر خانه شما را دارد. مبادا با بی احتیاطی، عجله و عدم توجه آن را به پرواز درآورید. زیرا این نیت موجب می شود از غم و اندوه رها شوید و کار شما رونق پیدا کند بطوری که حسودان چشم دیدن شما را نخواهند داشت.

3- خبر خوشی دریافت می کنید. بیمار تا دو ماه دیگر شفا می یابد. قرض ادا می شود. مسکن و کار بر وفق مراد خواهد بود. ملاقات مهمی و مسافرت خیری در پیش می باشد. پس نگرانی شما در مورد مسافرتان بی مورد می باشد. نذر خود را ادا کنید.

4- پرپر شدن گل قصاص دلبستگی قبلی اوست. وقتی از ساحل آشوب زده زندگی دیگران می گذری، سعی کن کمتر به کف ها چشم بدوزی بلکه باید صافی دریا را تماشا کنی.

5- قلب شما به زیبایی تمام گلهاست. خوشا به حال کسی که برایش قلبتان می تپد. همواره خدا یار شماست. نگران نباشید

فال حافظ آنلاین امروز شنبه 14 مهر 1403 متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 50 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به خود کرده گرفتار شده ای و اکنون در پی حل این مشکل به هر دری می زنی و از هر کسی کمک می خواهی، ولی این سعی تو بی فایده است. هیچ کس به جز خودت نمی تواند گره این مشکل را باز کند و بخاطر داشته باش که مشکلات کاری و اقتصادی تو نباید در سایر موارد زندگیت تولید اشکال نماید. در مورد عشقی که در سر داری می توانی به وفاداری طرف مقابل خود اطمینان داشته باشی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- اصلاً و ابداً راز این فال را با کسی در میان نگذار و با افرادی که ادعای ثروتمندی و قدرت میکنند، نشست و برخاست نکن.

2- چرا اینقدر مایلی با کسانیکه ثروت و مقام دارند، رفت و آمد کنی؟ بدان که آنها برای شما سودی غیر از فخر فروشی ندارند.

3- به کسی علاقه داری و به او وعده ای داده ای و شما بر قول و قرار خویش پایبند هستی اما واهمه داری که او وفای به عهد نداشته باشد. می توان به راحتی او را امتحان کنی و هدیه ای برای او بخری و عکس العمل او را مشاهده کنی. پس از آن نتیجه گیری کن. اگر او مقابله به مثل کرد، وفادار است وگرنه، بیهوده وقت خود را تلف می کنی و خود را کشته و مرده او ساخته ای. زیرا عشق باید عملاً از هر دو طرف ابراز گردد.

4- ناامید نباش. آینده ای بس درخشان در پیش رو داری. به طوریکه در آینده موجب غبطه و حسد دیگران قرار می گیری.

5- توکل به خدا و کوشش و تلاش و دعا موجب گشایش کار شماست. پس سوره مبارکه المومن آیه 12 تا 34 را بخوان و نذری که کرده اید، ادا کنید. به یکی از مشاهد متبرکه برو. از خدا تقرب جو که موفق خواهی شد.

6- حضرت حافظ در بیت اول به صراحت می فرماید:

* دل من در دامگه گیسوی تو گرفتار است. به ناز و کرشکمه او را بکش و آزار بده که کیفر و سزای دل عاشق همین است.

درست این معنی درباره شما صدق می کند. عشق یکطرفه درد سر می آورد.

7- خیلی مایل بودم از نزدیک شما را ببینم زیرا ستاره شما در برج حمل (فروردین) است و آینده ای بس درخشان دارید ولی یادتان باشد، با شخصی که موهای جو گندمی و قدی کوتاه و نسبتاً چاق دارد، دوری کنید یا لااقل سخن او را گوش ندهید که حسادت می کند.

8- در خانه شما دو نفر، خیلی خیلی شما را دوست دارند. به آنها هر چه می توانی، محبت کن.

9- فردی عاشق پیشه، زود رنج، آداب دان، نظیف و وسواسی هستید. قدری به خود رحم کنید. بیشتر کتاب بخوانید یا موسیقی گوش دهید و به جاهای شاد بروید.

10- برنده می گوید باید راه بهتری هم وجود داشته باشد اما بازنده می گوید تا بوده، همین بوده و تا هست، همین است. آیا می دانید برنده شدن، خیلی خیلی راحت است؟

ال حافظ آنلاین امروز شنبه 14 مهر 1403 متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 468 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر بخواهی تمام عمر خود را در انتظار کسی باشی که برایت کاری انجام دهد، هرگز در زندگی موفق نمی شوی. کمی جسارت به خرج بده و خود پا پیش بگذار و بیش از این منتظر دیگران نمان، چرا که کاری که با سعی و تلاش خودت انجام شده باشد، هزاران بار به کارهای دیگران برتری دارد، پس تردید مکن و از همین حالا تصمیم بگیر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- حضرت حافظ در بیت های هفتم تا نهم می فرماید:

* از وفای محبوب در تعجبیم که با نامه و پیغام ما را شاد نکرد و به ما محبتی ننمود.

* اندیشه چاکری تو در سرم می باشد. مرا به محبت بخر ولی مفروش زیرا مانند این بنده مخلص کمتر چاکری وجود دارد که مبارک و فرخنده باشد.

* تیر نگاه از کمان مژگانت رها کن و حافظ را به قتل برسان چون مانند تو هیچ زیبایی چنین کینه توزی نخواهد کرد.

2- مقدمات این نیت کاملاً فراهم نمی باشد و زمان برای اجرای آن بسیار زود می باشد. پس بسیار بجاست که با استادی ماهر مشورت نموده و به یکی از مشاهد متبرکه بروید و سوره مبارکه الانسان را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش بسیار وجود دارد.

3- از دور و نزدیک به شما پیشنهادهای گوناگون خواهد شد ولی فعلاً پذیرش آن به صلاح شما نمی باشد. به مسافرتی سیاحتی خواهید رفت که بسیار مفید است. خرید و فروش تفاوتی ندارد. به زودی شاهد تحولات فراوانی خواهید بود که شما در آن سهم خواهید داشت و به نفع شماست.

4- ویژگی های شما عبارت اند از: پر شور و نشاط، مسلط بر نفس، مهربان، خود دار، دست و دل باز، عاشق خانواده و دوستدار طبیعت.

فال حافظ آنلاین امروز شنبه 14 مهر 1403 متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 271 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از زندگی و مشکلات آن به شدت گله مندی و از کرده ی خود پشیمان. باید بدانی که زندگی مملو از سختی ها و مشکلات است و مرد راه کسی است که با مشکلات مبارزه کرده و بر آنها غلبه کند. تو جوهر این کار را داری. تنها باید بر خود مسلط شوی و عنان زندگی را به دست بگیری. مطمئن باش که در انجام نیت خود موفق خواهی شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- اندیشه و فکری مدت ها شما را به خود مشغول ساخته. بطوری که شبانه روز در صدد جبران آن می باشید. از اینکه در کار فلان کس دخالت کرده اید، اظهار ندامت می کنید. پس سعی کنید در کار دیگران دخالت نکنید. بلکه دیگران را راهنمایی کنید.

2- حضرت حافظ در بیت های چهارم، ششم و هفتم می فرماید:

* ای پارسا از آسیب ما خود را رها کن و دور شو زیرا که این باده قرمز رنگ، دل و دین تو را می رباید. آنگونه که از حد سوال خارج است.

* در راه عشق مسائلی وجود دارد که حل آن جان فرساست. هر کسی در جستن این اسرار، قیل و قال به پا می کند. خدا کند که این عربده ها را نبینی و نشنوی و از آن باز نپرسی.

* با خود گفتم از گردش سپهر چگونگی حالش را جویا شوم. پاسخ داد که مرا از خود اختیاری نمی باشد و چوگان قضا و قدر، رنجی تحمل می کند که به وصف نمی آید و از آن نتوان پرسید.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

3- اگر می توانید از این فکر صرف نظر کنید زیرا رنج و تحمل بسیار در پیش دارد و مقدمات آن فراهم نمی باشد. پس آن را به وقت دیگر بسپارید.

4- اگر نمی توانید از این اندیشه منصرف شوید، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر کنید.

5- اوضاع عمومی و زندگی شما نسبتاً خوبست پس چرا خود را گرفتار افکاری که نتیجه اش رنج و ناراحتی است، می کنید؟

6- اگر می خواهید فرزندتان سالم و مبارک بخت به دنیا آید، در 7 شب متوالی، سوره مبارکه هود آیه 71 تا 83 را با معنی و حضور قلب بخوانید و اثر آن را مشاهده کنید.

7- در مجلسی ملاقاتی روی خواهد داد که به نفع شماست. خیلی به موبایل توجه دارید، بطوریکه افکار شما را به خود مشغول ساخته. بهتر است اعتدال را از دست ندهید.

فال حافظ آنلاین امروز شنبه 14 مهر 1403 متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 393 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عاشقی صادق هستی، نیت پاکی داری و به عشق خود وفاداری. در مقابل سختی ها صبور و ساکتی و از ریاکاری و زهدفروشی بیزاری. تنها پیشه ی تو در زندگی صداقت است، به همین روش ادامه بده و به لطف و رحمت الهی امیدوار باش که جزای نیکی های خود را از او خواهی گرفت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- همه می دانند شما تمام هم و غمت رسیدن به این نیت است و توجه کافی به آن دارید. پس انکار آن بی فایده می باشد. بنابراین سعی کنید مقدمات لازم و کافی را برای رسیدن درست و منطقی به آن فراهم کنید تا در آینده پشیمان نشوید.

2- مژده می دهم که این نیت حتماً عملی می گردد و به خواسته خود می رسید. به شرط آنکه با دقت، فعالیت، سرعت عمل و مشورت با عالمان و دانشمندان در این راه گام بردارید.

3- آینده ای بسیار درخشان در انتظار شماست و زندگی خانوادیتان در حال تحول و دگرگونی است. بطوری که دوران نگرانی هایشان بر طرف شده و آغاز بهار شادی فرا رسیده است. از جانب بنده به آنان تبریک بگویید.

4- پدر و مادر، حتی نزدیکان زیادی نگران شما هستند. این در حالی است که آنان از زیرکی و متانت شما کاملاً آگاهی ندارند. در چهریتان نور موفقیت وجود دارد. پس این امر را به آنها ثابت کن.

5- نماز فرصت عاشقانه زمین است. کسی که نماز نمی خواند، عاشقی نمی داند. زیرا در پشت نماز عارفانه هر ناخالصی پیداست. هیچگاه خود را از ایمان و عرفان خالی نکن. شما آتش فشانی از تلاش و کار خواهی بود.

6- از طریق موبایل و اینترنت پیام های زیبایی دریافت می کنید. آنها را جدی بگیرید اما مواظب باشید که فریب نخورید. چون در این دوره جامدات هم فریبکار شده اند چون انسان در آنها دخل و تصرف می کند

فال حافظ آنلاین امروز شنبه 14 مهر 1403 متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 247 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که از روزگار سختی به راحتی رسیده ای زندگی گذشته و دوستان قدیمت را فراموش مکن و از آنها دستگیری نما و در پرداخت بهای تجربه های با ارزش و ماندگار دریغ مکن تا موفقیتهایت روز به روز افزون گردد و به اوج سعادت و خوشی برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- دنیا زیباتر از آنست که شما تصورش را می کنی. اگر چه سختی و رنج را تحمل کرده اید ولی بالاخره بر اثر صبر، نوبت پیروزی شماست. چون انسانی هستید که خیر مردم را می خواهید. مسلماً لطف خداوند شامل حال شما شده و می شود. جای نگرانی نمی باشد.

2- اگر چه دنیا محل گذر است ولی نیکی و خوبی در آن پایدار می ماند. افرادی مانند شما که دارای قلبی پاک هستند، همیشه موفقند. اگر این کامیابی بر اثر رنج بدست آید، پس صداقت، تلاش، پشتکار و سرعت عمل را از دست نده تا بر رقیبان پیروز شوید.

3- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و چهارم می فرماید:

* ای باد صبا، عبور کردن از منزل محبوب را مضایقه نکن و از او برای عاشق مسکین خبری بیاور.

* ای گل به شکرانه آنکه طالع و بخت تو خوب گردید، خندانی. پس بوی وصال را از بلبل عاشق سحری مضایقه نکن.

* حال که لب شیرین تو چشمه قند و شکر شیرین است، پس حرف بزن و از طوطی، شکر را مضایقه نکن.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

4- این نیت با کمی صبر و حوصله عملی می گردد و جای هیچ گونه نگرانی نیست. این پریشانی شما نتیجه وسواس، تردید و عدم اتکای به خود می باشد.

5- مسافر شما حالش کاملاً خوبست و کارش رو به سامان می باشد. پس نذر او را ادا کنید. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و سپاسگزاری کنید.

6- خرید و فروش را توصیه می کنم. تغییر مکان و شغل فعلاً صلاح نمی باشد. پدر و همسر شما درگیر مساله ایست و نیاز به کمک دارد اما غرورش اجازه درخواست نمی دهد. به هر نحو به او کمک کنید. اگر می خواهید مسافر یا غایب شما زود باز آید، سوره مبارکه ابراهیم از آیه 24 تا 31 را در هفت شب بخوانید که گشایش بسیار است. بیمار شما نیاز به مراقبت بیشتر دارد. 4 فرزند در طالع دارید که سومی اوضاعش خوب خواهد شد.

--> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی شنبه 14 مهر 1403 2
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی شنبه 14 مهر 1403 3
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی شنبه 14 مهر 1403 4
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی شنبه 14 مهر 1403 5
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی شنبه 14 مهر 1403 6
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی شنبه 14 مهر 1403 7
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی شنبه 14 مهر 1403 8
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی شنبه 14 مهر 1403 9
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی شنبه 14 مهر 1403 10
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی شنبه 14 مهر 1403 11
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی شنبه 14 مهر 1403 12
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی شنبه 14 مهر 1403 13
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی شنبه 14 مهر 1403 14