پنج‌شنبه 7 تیر 1403

فرار رو به جلوی زاکانی مقابل پزشکیان / پای روحانی دوباره وسط کشیده شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
فرار رو به جلوی زاکانی مقابل پزشکیان / پای روحانی دوباره وسط کشیده شد

اقتصادنیوز: علیرضا زاکانی گفت: من بنده خدا هستم و یک نفر از ملتم، نه خدام و نه ملت. اما این دوران گذشته که کسی عکس مار را بکشد و کلمه مار را تصویر دهد.

به گزارش اقتصادنیوز، علیرضا زاکانی در ادامه مناظره سوم گفت: من ناظر به کارنامه خودم می توانم مواردی را ذکر کنم و آن را به کاری که در آینده می خواهم انجام دهم تعمیم دهم. فرهنگ مانند هوا می ماند و دولت خدمت حامی مردم در تولیدات فاخر فرهنگی است. ذائقه مردم معلوم است و اینطور نیست که عده ای برای آن ها تعیین تکلیف کنند. فیلم بی بدن که ما در آن مشارکت داشتیم الان پرفروش ترین فیلم اجتماعی کشور است. ما حدود 2 هزار صندلی را احیا کردیم و 5 هزار صندلی سینمایی داریم و هزار صندلی هم در دست تکمیل است. اقتصاد فرهنگ را باید جدی گرفت.

او افزود: توجه به بیمه و معیشت هنرمندان، توجه به زیرساخت ها و حقوق مالکیت ها از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. علاقه دارم کتاب دغدغه های فرهنگی را تقدیم آقای پزشکیان کنم که ببینند چه نکاتی بیان شده است.

زاکانی: من فرصت نمی کنم درباره دوره سیاه دولت آقای روحانی صحبت کنم و دوستان این کتاب را بخوانند متوجه خواهند شد که در آن سیاهچاله قرار داشتیم و ما را می خواهند به آن دوران بازگردانند. من بنده خدا هستم و یک نفر از ملتم، نه خدام و نه ملت. اما این دوران گذشته که کسی عکس مار را بکشد و کلمه مار را تصویر دهد! مردم ما کلاه سرشان نمی رود و با سواد هستند. توهین به مردم نکنید.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید