شنبه 31 شهریور 1403

فرانسوی‌ها هم خودشان و هم ایران را شوکه کردند؛/ حریف اصلی تیم ملی در جام جهانی از چنگ عربستان گریخت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فرانسوی‌ها هم خودشان و هم ایران را شوکه کردند؛/ حریف اصلی تیم ملی در جام جهانی از چنگ عربستان گریخت

تیم ملی فوتسال فرانسه در آخرین دیدار تدارکاتی پیش از جام جهانی برابر عربستان از تیم‌های سطح سومی دنیا متوقف شد و از شکست فرار کرد.

به گزارش ورزش سه، حریف سرسخت و اصلی تیم ملی فوتسال ایران در مرحله گروهی جام جهانی 2024، در آخرین مسابقه دوستانه‌اش در دبی امارات به مصاف عربستان رفت و با نتیجه عجیب و غیر منتظره چهار بر چهار متوقف شد و به دوران آماده سازی خود پایان داد. شاگردان رافائل رینود در شرایطی به نتیجه تساوی برابر حریف کوچک قناعت کردند که در ثانیه‌های پایانی از شکست غیرقابل تصور گریختند. خروس‌ها، دقیقا یک هفته دیگر در اولین بازی تاریخ خود در جام جهانی به مصاف گواتمالا خواهند رفت.

عربستانی‌ها که با انتقال پانی وارلا به لیگ باشگاهی‌شان حسابی بر سر زبان‌ها افتادند و زیر نظر آندره پالازا مربی مشهور اسپانیایی پیشرفت چشمگیری را داشته‌اند، اما با وجود سِیر صعودی در کیفیت خود از صعود به مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا بازماندند. به هر حال آن‌ها دست از برنامه ریزی برنداشته‌اند و سعی کرده‌اند با انجام مسابقات دوستانه برای مقدماتی جام ملت‌های آینده با آمادگی بیشتری شرکت کنند.

احمد بازیکن تیم ملی فوتسال عربستان در این صف آرایی جذاب و شوکه کننده موفق به هتریک شد و حسابی بازیکنان فرانسه را غافلگیر کرد. این دیدار تا ثانیه‌های پایانی با برتری عربستان در جریان بود که عبدالصمدمحمد بهترین گلزن تاریخ فرانسه کار را به تساوی کشید.

در این جدال، احمد سه گل و آلاسماری برای عربستان سعودی گلزنی کردند و همچنین آرتور چاپچت، سید بلحاج و عبدالصمدمحمد دو بار، گل‌های فرانسه را به ثمر رساندند.

تیم‌های ملی ایران و فرانسه در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی 2024، اول مهرماه و از ساعت 18:30 به مصاف همدیگر خواهند رفت

فرانسوی‌ها هم خودشان و هم ایران را شوکه کردند؛/ حریف اصلی تیم ملی در جام جهانی از چنگ عربستان گریخت 2
فرانسوی‌ها هم خودشان و هم ایران را شوکه کردند؛/ حریف اصلی تیم ملی در جام جهانی از چنگ عربستان گریخت 3