سه‌شنبه 12 تیر 1403

فرانچسکو کالتزونا:/ به انگلیس موقعیت ندادیم، به تیمم افتخار می‌کنم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فرانچسکو کالتزونا:/ به انگلیس موقعیت ندادیم، به تیمم افتخار می‌کنم

فرانچسکو کالتزونا، سرمربی اسلواکی، می‌گوید با وجود حذف از یورو به عملکرد بازیکنانش افتخار می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال اسلواکی در دقایق پایانی نیمه دوم بازی یک هشتم نهایی، مقابل انگلیس به تساوی رسید و در وقت‌های اضافه هم یک گل دیگر دریافت کرد تا 2-1 شکست خورده و از صعود به دور بعدی بازبماند.

فرانچسکو کالتزونا، سرمربی اسلواکی، پس از بازی گفت:"من احساس غرور می‌کنم، ما یک بازی عالی مقابل یک تیم در سطح جهانی و یکی از شانس‌های قهرمانی انجام دادیم. خیلی کم به انگلیس اجازه حمله کردن دادیم و به صعود نزدیک بودیم. متاسفانه ما موفق نشدیم. در وقت اضافه نیمی از وقت را در نیمه حریف سپری کردیم. من به تیمم بسیار افتخار می‌کنم."

عملکرد بازیکنان؟ تمرین دادن این بازیکنان باعث افتخارم است. آن‌ها در زمین تفاوت بزرگی ایجاد کردند و من از داشتن آن‌ها بسیار سپاسگزارم.

گل‌های انگلیس؟ در حالی که تنها چند ثانیه از بازی باقی مانده بود، با ضربه جود بلینگام، یک گل دریافت کردیم. موضوع مربوط به چند سانتی متری است و به همین دلیل تنبیه می‌شوید. شاید می‌توانستیم بهتر از آن دفاع کنیم، اما این اتفاق می‌افتد.

عملکرد اسلواکی در یورو؟ می‌خواهم دوباره بگویم که چقدر به تیمم افتخار می‌کنم. به آن‌ها گفتم که کار بزرگی انجام دادند، آن‌ها فوق العاده بودند. ما با تمام حریفان برابر بودیم، فوتبال هجومی بازی کردیم و موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم. برای چندمین بار می‌گویم که به آن‌ها بسیار افتخار می‌کنم، همه آن‌ها کاملاً ناراحت و ناامید هستند چون ما خیلی به رویای صعود نزدیک بودیم، اما این فوتبال است.

فرانچسکو کالتزونا:/ به انگلیس موقعیت ندادیم، به تیمم افتخار می‌کنم 2