پنج‌شنبه 5 مهر 1403

فرجی: مزد زحمات خود را با برد دربی گرفتیم

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
فرجی: مزد زحمات خود را با برد دربی گرفتیم

فرشاد فرجی مدافع تیم پرسپولیس پس از برد برابر استقلال در دربی 104 اظهار کرد: خدا را شکر یک بازی سخت را بردیم. دربی شرایط خاص خودش را دارد. در 2 نیمه سوار بازی بودیم و حیف بود اگر نمی‌بردیم. خدا را شکر مزد زحماتمان را گرفتیم و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم.

فرجی درباره مصدومیت خود گفت: در یک صحنه فکر کنم پای رضاوند به دستم برخورد کرد که وقتی به تهران برسم باید دستم را بخیه بزنم.

مدافع پرسپولیس ادامه داد: ما وظیفه مان این است که هرچه در توانمان داریم را برای هواداران ارائه دهیم.

او درباره تقابل خود با ابوالفضل جلالی گفت: بازی مقابل جلالی خوب بود. او بازیکن با کیفیتی است و خدا را شکر توانستیم سربلند از این بازی بیرون بیاییم.

فرجی درباره نبود اورونوف افزود: تیم خوب و باکیفیتی داریم. اورونوف و ایوب بازیکنان باکیفیتی هستند و بقیه هم از آنها کمتر نیستند. تمام بازیکنان بهترینشان را ارائه دادند.

بازیکن پرسپولیس درباره سرمربی این تیم گفت: گاریدو رزومه اش مشخص است. وقتی به ایران آمد یک سری اطلاعات داشت و پس از آن نیز یک سری اطلاعات دریافت کرد. او خیلی زود لیگ ایران را شناخت. گاریدو در کار خیلی سختگیر و جدی است و خارج از آن بسیار مهربان است و رفتار مناسبی با بازیکنان دارد.

او درباره گلزنی کنعانی در دربی گفت: کنعانی در این بازی زیاد اذیت شد و خوشحال شدم که گل زد. سعید مهری هم فشار زیادی را متحمل شد. برای همه خوشحالم.