پنج‌شنبه 22 شهریور 1403

فردایی درخشان‌تر در میدان دانش برای ایران آرزو می‌کنم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
فردایی درخشان‌تر در میدان دانش برای ایران آرزو می‌کنم

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل در این یادداشت افزوده است: شادی آغاز، زاده خلوص و خدمت و تکلیف است که بر آن با خدای علیم و بصیر عهد بستم و شادی پایان، مولود خشنودی از اعتماد و رضایت از جد و جهد و تلاشی است که به راهی ختم شده است. منت خدای را که لیاقت خدمت به جامعه فرهیخته و فرزانه علمی، فناوری و آموزش عالی را به بنده ارزانی فرمود و در توفیقات حاصله، دستگیر و بنده‌نواز بود. وی...

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل در این یادداشت افزوده است: شادی آغاز، زاده خلوص و خدمت و تکلیف است که بر آن با خدای علیم و بصیر عهد بستم و شادی پایان، مولود خشنودی از اعتماد و رضایت از جد و جهد و تلاشی است که به راهی ختم شده است. منت خدای را که لیاقت خدمت به جامعه فرهیخته و فرزانه علمی، فناوری و آموزش عالی را به بنده ارزانی فرمود و در توفیقات حاصله، دستگیر و بنده‌نواز بود.

وی افزود: با یاد شهید جمهور و با سپاس از حمایتهای جامعه علمی، دولت خدمتگزار و با قدردانی از همکارانم در صف و ستاد وزارت علوم، فردایی شکوفاتر و درخشان‌تر در میدان مبارک دانش، برای ایران اسلامی آرزو می‌کنم و هم‌چنان و در هر سنگری، به لطف و اغماض خداوندگار مهر چشم دارم.

در پایان طلب حلالیت از مردم عزیزمان، خانواده دانایی و جامعه علمی اعم از اعضای هیات علمی، یاوران علمی، پژوهشگران، فناوران، نوآوران، دانشجویان و دانش پژوهان گرامی دارم و امیدوارم که ناکامی های ندانسته، ناخواسته و نتوانسته مدیریتی اینجانب را ببخشایند.

زلفی گل سوم شهریور 1400 با رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر علوم دولت سیزدهم انتخاب شد و با حکم آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهوری به این سمت منصوب شد، وی از 6 شهریور 1400 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.