جمعه 28 اردیبهشت 1403

فردا آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
فردا آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، داوطلبان دوره دکتری تخصصی سال 1401 که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده و تمایل به ادامه تحصیل در دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد را دارند، تا فردا جمعه نهم اردیبهشت ماه مهلت دارند تا با مراجعه به سایت مرکز سنجش دانشگاه آزاد، انتخاب رشته خود را انجام دهند.

این داوطلبان می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا 80 رشته / محل دانشگاه آزاد را انتخاب کنند.

مراحل انتخاب رشته به این صورت است که داوطلبان پس از دریافت دفترچه راهنما و مطالعه دقیق آن از طریق کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کد ملی به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد وارد شده و پس از پرداخت وجه ثبت نام برای انتخاب رشته‌محل‌های مورد علاقه اقدام کنند.

* مهلت ثبت‌نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد تا فردا

همچنین متقاضیان ثبت نام بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی سال 1401 دانشگاه آزاد اسلامی نیز تا فردا جمعه 9 اردیبهشت ماه مهلت دارند تا با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش دانشگاه آزاد پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ثبت نام و انتخاب رشته کنند.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید دانشگاه آزاد اسلامی کنکور سازمان سنجش آموزش کشور کنکور دکتری این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
فردا آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 2