دوشنبه 16 مهر 1403

فرزندان شهدا پا به پای بقیه دانشجویان در حوزه علمی تلاش می‌کنند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
فرزندان شهدا پا به پای بقیه دانشجویان در حوزه علمی تلاش می‌کنند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور، رئیس سازمان امور دانشجویان در مراسم تفاهم نامه جایزه ملی سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: زمانی که به سازمان امور دانشجویان آمدیم در قبال دانشجویان و فرزندان شهدا وظایفی داریم که از هدایت تحصیلی گرفته تا برنامه های فرهنگی برای فرزندان شهدا باید انجام شود. وی افزود: از جنبه فردی و اخلاقی نیز وظایفی در قبال فرزندان شهدا داریم و هر...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور، رئیس سازمان امور دانشجویان در مراسم تفاهم نامه جایزه ملی سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: زمانی که به سازمان امور دانشجویان آمدیم در قبال دانشجویان و فرزندان شهدا وظایفی داریم که از هدایت تحصیلی گرفته تا برنامه های فرهنگی برای فرزندان شهدا باید انجام شود.

وی افزود: از جنبه فردی و اخلاقی نیز وظایفی در قبال فرزندان شهدا داریم و هر چقدر در ابن زمینه کار کنیم باز کم است و سعی می کنیم وظیفه خود را انجام دهیم.

داداش پور اضافه کرد: اختتامیه این جشنواره در سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار می شود ما می خواهیم از طریق این جشنواره نشان دهیم که فرزندان شهدا پا به پای بقیه دانشجویان در حوزه علمی تلاش می کنند و از نسل پدرانشان هستند و مانند پدرانشان که ایثار کردند مسیر و راه پدران خود را می روند که منشا خیر و برکت برای کشور باشند.

وی ادامه داد: هدف ما این است که این مسئله را به افکار عمومی نشان دهیم که این دانشجویان نه تنها از بقیه دانشجویان کمتر نیستند؛ بلکه فراتر از آنها نیز تلاش می کنند.