شنبه 29 اردیبهشت 1403

فرصت یک ماهه برزیل به آنچلوتی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فرصت یک ماهه برزیل به آنچلوتی

فدراسیون فوتبال برزیل به کارلو آنچلوتی تا 25 می فرصت داد تا پیشنهاد هدایت تیم ملی این کشور را بررسی و جواب نهایی خود را اعلام کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل بعد از کنار رفتن از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 به همکاری خود با تیته پایان داد. جانشین این مربی برزیلی با وجود گذشت حدود سه ماه هنوز مشخص نشد و مسئولان CBF مشغول بررسی و مذاکره با گزینه های مورد نظر خود هستند.

کارلو آنچلوتی یکی از جدی ترین گزینه های فدراسیون فوتبال برزیل است. آنها امیدوارند با جلب رضایت سرمربی باتجربه رئال مادرید و نشاندن او روی نیمکت خود، بار دیگر به ابر قدرت فوتبال دنیا تبدیل شوند.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید با وجود تلاش بسیار فدراسیون فوتبال برزیل هنوز پاسخی به درخواست آنها نداده است. اگر چه او نسبت به ادامه همکاری با رئال مادرید بارها اعلام آمادگی کرده اما هنوز خیلی ها نگران هستند که کارلتو راهی برزیل شده و رئال جانشین مناسبی برای او پیدا نکند.

البته فدراسیون فوتبال برزیل هم برای اینکه از برنامه های آتی خود عقب نیافتند تا تاریخ 25 می (4 خرداد) به کارلو آنچلوتی فرصت داد تا پاسخ نهایی خود را به پیشنهاد هدایت طلایی پوشان اعلام کند.

علیرغم اینکه کارلو آنچلوتی به طور علنی گفته است که قصد دارد همکاری خود را با رئال مادرید ادامه دهد، هنوز به پیشنهاد فدراسیون برزیل "نه" یا "بله" نگفته است تا تردید و گمانه زنی ها را به اوج برساند.

فرصت یک ماهه برزیل به آنچلوتی 2