سه‌شنبه 8 خرداد 1403

فرنگی کاران ایران در روز نخست حریفان خود را شناختند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
فرنگی کاران ایران در روز نخست حریفان خود را شناختند

مراسم قرعه کشی پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی برگزار شد.

مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی امروز (جمعه) در شهر قونیه ترکیه برگزار می‌شود که نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم که 8 نفر حضور دارند، محمد حسینوند پناهی در دور اول به مصاف آدم بوراک اوزون از ترکیه می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان و جسوربک اورتیبکوف از ازبکستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن 63 کیلوگرم که 9 شرکت کننده دارد، شیرزاد بهشتی طلا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان می‌رود.

در وزن 72 کیلوگرم که با حضور 8 کشتی گیر برگزار می‌شود، محمدرضا رستمی در دور نخست با شهروز اوچیلوف از تاجیکستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده میرزابک رحمت اف از ازبکستان و حریف عربستانی می‌رود.

در وزن 82 کیلوگرم که 11 نفر حضور دارند، رسول گرمسیری در دور اول به مصاف محمدقدیر رسول اف از ازبکستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با کالیدین آسیکیف قرقیزستان کشتی خواهد گرفت.

در وزن 97 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، مهدی بالی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف عارف نیفتولایف از آذربایجان می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان رستم آساکولوف از ازبکستان و میرزا صفراف از تاجیکستان مبارزه خواهد کرد.

این مسابقات امشب با معرفی نفرات برتر به پایان می‌رسد و رقابت‌های پنج وزن دوم نیز فردا (شنبه) برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی