چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

فرهاد قائمی

فرهاد قائمی

خبرگزاری مهر

اصفهان - سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: خوشحالم که بازیکنانی دارم که از لحاظ ذهنی آن قدر قوی هستند که قرار گرفتن مقابل هر تیمی را پذیرفته‌اند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: بازیکنان این تیم انگیزه بالایی برای پیروزی در دیدار مقابل راه‌یاب ملل مریوان داشتند و همین عامل سبب کسب سه امتیاز خانگی شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال مردان کشور جام سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با نتیجه سه بر صفر بر راه یاب ملل مریوان را شکست داد و ضمن تثبیت بقا در لیگ برای صعود به مرحله پلی‌آف امیدوار شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس پس از باخت سه بر صفر تیمش در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور مقابل شهرداری ارومیه، فشردگی بازی‌ها، ضعف بدنی و روحی بازیکنان را عامل شکست این تیم اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال مردان کشور جام سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با نتیجه سه بر صفر مقابل میهمان و همنام ارومیه‌ای خود شکست خورد تا رفتن به مرحله پلی آف برای این تیم سخت‌تر شود.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - بردهای متوالی شاگردان عظیم جزیده در شهرداری گنبدکاووس و نوسان نتیجه‌گیری پاس گرگان در هفته‌های منتهی به پایان فصل، امید و اضطراب والیبال‌دوستان گلستانی را به اوج رساند و امیدواری برای صعود به مرحله نهایی یا سقوط این تیم‌ها به لیگ دسته اول کشور را به موضوع مهم ورزش استان تبدیل کرد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال کشور با پیروزی شهرداری گنبد و کسب دهمین امتیاز این تیم در چهار هفته اخیر و دومین شکست پیاپی پاس گرگان به پایان رسید تا با کسب این نتایج، شوق و اضطراب نتیجه‌گیری در چند هفته باقی‌مانده بین هواداران این 2 تیم گلستانی دست به دست شود.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال مردان کشور جام سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با نتیجه سه بر صفر تیم شهرداری ورامین را شکست دارد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت که این تیم برای ادامه روند روبه‌رشد و رسیدن به رده‌های بالای جدول رده‌بندی به پیروزی خانگی و کسب سه امتیاز بازی امروز مقابل شهرداری ورامین احتیاج دارد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - هفته بیستم لیگ برتر والیبال کشور با ادامه روند صعودی تیم شهرداری گنبد و شکست پاس گرگان در تهران به پایان رسید و امید صعود نمایندگان گلستان به جمع هشت تیم مرحله پلی‌آف همچنان زنده ماند.

خبرگزاری ایسنا

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: خطای انسانی همیشه وجود دارد و قطعا امری سهوی است و بحثی درباره عمدی بودن آن نداریم، اما به اعتقاد من برگزاری مسابقات والیبال بدون حضور ویدئو چک غیر ممکن شده است.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - نمایندگان مازندران در لیگ برتر والیبال هجدهمین هفته این مسابقات را با شکست مقابل مهمانان خود پشت‌سر گذاشتند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس پس از پیروزی سه بر صفر مقابل مس رفسنجان در هفته هجدم لیگ برتر مردان کشور جام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت که بعد از چهار باخت متوالی محکوم به پیروزی بودیم و با شکست میهمان رفسنجانی از فشار خارج شدیم.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال مردان کشور جام سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به روند شکست‌های خود خاتمه داد و با پیروزی مقابل مس رفسنجان به فرار از منطقه سقوط امیدوار شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - استاندار گلستان با بیان اینکه این استان از لحاظ برخورداری از منابع و ظرفیت‌های خدادادی اکنون به لحاظ شاخص‌های توسعه جزو 10 استان آخر کشور است گفت که این استان شمالی قابلیت توسعه و قرار گرفتن جزو استان‌های برتر را دارد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - شهرداری گنبد و پاس گرگان 2 نماینده گلستان در لیگ برتر والیبال امیدوارند با رفع مشکلات فنی و تاکتیکی و تزریق روحیه خودباوری در بازیکنان، به رقبای متمول خود در رده‌های بالای جدول رده‌بندی نزدیک‌تر شده و در مرحله نخست لیگ در جمع هشت تیم بالایی جدول قرار بگیرند.