دوشنبه 2 مهر 1403

فرهنگسازی و ترویج ازدواج آسان در منطقه 13

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
فرهنگسازی و ترویج ازدواج آسان در منطقه 13

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه، فرهنگسازی و ترویج ازدواج آسان را رسالت همگانی دانست و افزود: فراهم کردن بستر‌های ازدواج مقدمه حل مشکل جمعیت است و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 13 نیز با اجرای ویژه برنامه‌های سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) برای تحقق این امر خداپسندانه در محله‌های منطقه13...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه، فرهنگسازی و ترویج ازدواج آسان را رسالت همگانی دانست و افزود: فراهم کردن بستر‌های ازدواج مقدمه حل مشکل جمعیت است و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 13 نیز با اجرای ویژه برنامه‌های سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) برای تحقق این امر خداپسندانه در محله‌های منطقه13 پیشگام شده است.

او ادامه داد: یکی از ویژه برنامه‌ها در فرهنگسرای امید با مشارکت شهرداری منطقه13 برگزار و در قالب آن مراسم عقد دو زوج، دف زنی، سخنرانی با موضوع مهارت‌های ایجاد صمیمیت بین همسران و مسابقه اجرایی شد.

علی احمدی تصریح کرد: همایش دیگری نیز با موضوع تحکیم خانواده به همت اداره بانوان در سالن کوثر برگزار شد و حدود 200 زوج در این همایش شرکت کرده و با مهارت‌های روابط سالم و سازنده آشنا شدند.

در این راستا، بنر‌هایی با محوریت یکم ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا با عنوان " با تو، خوشبختی من تکمیله " در محلات به معرض نمایش درآمد.