چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ‌سازی موضوع لجستیک با برگزاری جایزه ملی تعالی لجستیک و زنجیره تامین

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
فرهنگ‌سازی موضوع لجستیک با برگزاری جایزه ملی تعالی لجستیک و زنجیره تامین

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهروز کریمی دبیر جایزه ملی تعالی لجستیک و زنجیره تامین امروز در مراسم افتتاحیه همایش پایانی سومین دوره جایزه ملی تعالی لجستیک و زنجیره تامین که در محل این دانشگاه برگزار شد، گفت: در درجه اول فرهنگ سازی و توجه دهی به مقوله مهم و تاثیرگذار لجستیک در بنگاه‌های اقتصادی در سطح کلان کشور هدف از برگزاری این رویداد است. وی افزود: ما معتقدیم برگزاری این...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهروز کریمی دبیر جایزه ملی تعالی لجستیک و زنجیره تامین امروز در مراسم افتتاحیه همایش پایانی سومین دوره جایزه ملی تعالی لجستیک و زنجیره تامین که در محل این دانشگاه برگزار شد، گفت: در درجه اول فرهنگ سازی و توجه دهی به مقوله مهم و تاثیرگذار لجستیک در بنگاه‌های اقتصادی در سطح کلان کشور هدف از برگزاری این رویداد است.

وی افزود: ما معتقدیم برگزاری این رویداد می‌تواند بستری برای شناساندن و تقویت نقاط قوت بنگاه‌ها و شناسایی نقاط احتمالی که نیاز به توجه بیشتر دارد کمک کند.

وی با تاکید براینکه این رویداد در راستای افزایش بهره وری بنگاه‌ها است، گفت: یکی از نقاط ضعف بخش‌های اقتصادی ما بحث‌های لجستیکی و مدیریت زنجیره تامین است که سالانه هزینه زیادی را به بنگاه‌ها و بخش کلان کشور تحمیل می‌کند.

کریمی تاکید کرد: ضرورت دارد که بتوانیم بهتر و بهینه عملکرد‌های لجستیکی را دنبال کنیم که این موضوع قطعا تاثیر بسزایی در بخش‌های اقتصادی کشور ما خواهد داشت.

دبیر این جایزه تاکید کرد: هرچه بیشتر این موضوع را مورد توجه قرار دهیم می‌توانیم بستری برای فعالیت‌های ارزشمند بنگاه‌های اقتصادی فراهم کنیم.

وی در خصوص این جایزه گفت: در اوایل سال 97 با تشکیل تیم تحقیقاتی در مورد تعالی جایزه کارمان را شروع کردیم و یک الی دوسال تمامی مدل‌های مشابه را مورد بررسی قرار دادیم تا اینکه در سال 98 اولین دوره جایزه ملی را برگزار کردیم.

کریمی با تاکید بر اینکه برای برگزاری این رویداد تفاهم نامه‌ای با وزارت صنعت، معدن، تجارت منعقد کردیم گفت: از این رو وظیفه برگزاری این جایزه در راستای اهداف وزارت صمت بر عهده ما بود.

به گفته دبیر جایزه، امسال در برگزاری سومین دوره جایزه، تاییدیه از سامان ملی بهره وری ایران را دریافت کردیم، زیرا این سازمان وظیفه ارتباط بخشی به جوایز ملی را دارد.