شنبه 22 اردیبهشت 1403

فرودگاه بین‌المللی پیام

فرودگاه بین‌المللی پیام

وب‌گاه الف

خریدوفروش جت‌های شخصی در ایران آزاد شد. اعلام این خبر کافی بود تا حسابی بحث‌های فضای مجازی درباره این مسئله بالا بگیرد؛ از چانه‌زنی‌ها درباره قیمت این هواپیماهای لاکچری تا ضرورت آزادسازی خریدوفروش آن.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پدر و عموی دو تن از سرنشینان سانچی ادعا کرد: گروهی از بچه‌ها چند هفته پس از آن‌که از کشتی پیاده شده‌اند، یعنی حدود 5 روز پس از غرق شدن سانچی، در فرودگاه پیام پیاده و تحویل نیروهای امنیتی شده‌اند. پدر و عموی دو تن از سرنشینان سانچی ادعا کرد: گروهی از بچه‌ها چند هفته پس از آن‌که از کشتی پیاده شده‌اند، یعنی حدود 5 روز پس از غرق شدن سانچی، در فرودگاه پیام پیاده و تحویل نیروهای امنیتی شده‌اند. به...

خبرگزاری دانشجو

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به زودی گمرک تخصصی فناوری اطلاعات در منطقه ویژه اقتصادی پیام راه‌اندازی می‌شود که می‌تواند فرایند واردات و صادرات این حوزه را تسهیل کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام، ضمن تقدیر از حضور و مشارکت مردم در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری گفت: نکته مهمی که این دوره از انتخابات برای ما و مجموعه وزارت ارتباطات داشت این بود برای نخستین بار بخشی از فرایند احراز هویت و استعلامات به صورت برخط انجام شد که خوشبختانه بیش از 99 درصد...

وب‌گاه الف

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام گفت: منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام آینده درخشانی چه در حوزه اقتصاد دیجیتال و چه در حوزه هوا و فضا دارد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام گفت: منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام آینده درخشانی چه در حوزه اقتصاد دیجیتال و چه در حوزه هوا و فضا دارد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارتباطات گفت: در حوزه فیبر نوری هم در مرز رسیدن به هفت میلیون تحت پوشش این طرح هستیم و تلاش داریم تا پایان دولت موضوع فیبر نوری را برای همه مردم فراهم کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در خصوص پرواز هواپیماهای نظامی در آسمان استان البرز اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام، هواپیماهای نظامی در آسمان استان البرز پرواز خواهند کرد.

وب‌گاه عصر ایران

به اطلاع ساکنان شهرهای محمدشهر، ماهدشت، جعفرآباد، مشکین دشت، کمال آباد، احمدآباد، کیانمهر، مهرشهر، قزلحصار، اشتهارد و چهارباغ می‌رساند که این پروازها و صداهای مربوط به غرش پروازهای نظامی که شنیده می‌شود به دلیل برگزاری این رویداد ملی است و هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی پیام: در حاشیه نمایشگاه صنعت هوایی طی چند روز آینده، هواپیماهای نظامی کشور به پرواز در می‌آیند. البرزی‌ها منتظر شنیدن صداهای ترسناک باشند روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی پیام: در حاشیه نمایشگاه صنعت هوایی طی چند روز آینده، هواپیماهای نظامی کشور به پرواز در می‌آیند.

وب‌گاه الف

همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام شاهد پرواز هواپیماهای نظامی در آسمان استان البرز خواهیم بود.

وب‌گاه فرارو

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در خصوص پرواز هواپیما‌های نظامی در آسمان البرز اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام شاهد پرواز هواپیماهای نظامی در آسمان استان البرز بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام مستقر در البرز در اطلاعیه ای اعلام کرد: در حاشیه این نمایشگاه هواپیماهای نظامی کشور به پرواز در می آیند که جای نگرانی نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق اعلام گمرک، گمرک فرودگاه پیام به گمرکات تخصصی ترخیص خودرو اضافه شد