پنج‌شنبه 19 مهر 1403

فروشندگان مواد مخدر در قلعه نو دستگیر شدند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
فروشندگان مواد مخدر در قلعه نو دستگیر شدند

سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در راستای مطالبات مردمی و دریافت خبری در هفته‌های اخیر مبنی بر اینکه افرادی با هویت معلوم اقدام به فروش مواد مخدر در محدوده" قلعه نو" می‌نماید، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کلانتری 211 شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار‌های دقیق اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی مخفیگاه متهمان را در شهرستان همجوار شناسایی و در همین ارتباط پس از انجام هماهنگی‌های لازم در 17 مهرماه 1403 به محل اعزام شدند و هر چهار متهم را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادمه ابراز داشت: در بازرسی از محل 10 کیلو 300 گرم تریاک به همراه ترازو و دستگاه کارتخوان کشف که به همراه متهمان به کلانتری انتقال داده شد.

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی گردید، افزود: پلیس از هیچ تلاشی در جهت مقابله با سوداگران مرگ و بالا بردن احساس امنیت و ایجاد امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد و در صورت برخورد با هر گونه موارد مشکوک به خصوص مواد مخدر مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.