یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

فروش نهال گردو پاکوتاه، دیرگل و مقاوم در برابر سرما

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
فروش نهال گردو پاکوتاه، دیرگل و مقاوم در برابر سرما

بهترین ارقام گردو موجود در کشور، در مناطق سردسیر کاشته می شوند. از آنجایی که نهال های گردو بازدهی بالایی دارند، به عنوان طلای سبز هم شناخته می شوند. تجارت گردو بسیار سودآور است و می تواند زندگی باغداران را از این رو به آن رو کند. نهال گردو ارقام تجاری بسیار مختلفی دارد، اما بهترین و کمیاب ترین انواع آن درمناطق سردسیر رشد می کند.

رپرتاژ آگهی: اگر می خواهید از مزایای گسترده این نهال ها بهره مند شوید، باید خرید نهال را نهالستان معتبر و تحت نظارت سازمان جهاد کشاورزی خریداری کنید. رویال نهال سال ها است که به صورت تخصصی بر پرورش نهال گردو فعالیت دارد و بیش از 5 هکتار از اراضی خود را به کاشت این نهال اختصاص داده است.

تمامی ارقام تجاری و کمیاب گردو در این نهالستان یافت می شود. کارشناسان رویال نهال تمام توان خود را می گذارند تا شما بتوانید بهترین نهال گردو را برای زمین خود خریداری کرده و آن را در بهترین شرایط پرورش دهید. علاوه بر این نهال هایی سالم و اصیل را به شما ارائه می دهند تا بتوانید بیشترین بهره وری را از آن ها دریافت نمایید. اگر می خواهید راهی به سوی ثروتمند شدن پیدا کنید، نهال های گردو زیر را در زمین خود بکارید:

گردو ژنوتیپ 7؛ کمیاب ترین نهال اختصاصی رویال نهال

یکی از برترین ژنوتیپ های گردو که ویژگی های بسیار برجسته ای در مقایسه با سایر ژنوتیپ ها دارد، گردو ژنوتیپ 7 است. این نوع گردو تنها در رویال نهال تولید و به ثبت رسیده است؛ بنابراین اگر آن را در نهالستانی غیر از رویال نهال مشاهده کردید، بدانید که ژنوتیپ رویال تیپ 7 نیست.

باردهی این نهال شما را شگفت زده می کند. هر هکتار از باغستان های گردو ژنوتیپ 7 در هر سال بیش از 4 تا 5 تن باردهی دارند. گردوهای ژنوتیپ 7، 75 درصد مغز دارند که این عدد، 2 برابر ارقام دیگر گردو است. این نهال خود گرده افشان است؛ در صورتی که هیچ کدام از نهال های گردو این ویژگی را ندارند.

گردو ژنوتیپ 7 مقاومت بسیار خوبی در برابر مهم ترین تهدید نهال های گردو؛ یعنی کرم خراط دارد. از دیگر ویژگی های بارز این نوع گردو، قابلیت کاشت به صورت دیم است. از آنجایی که گردو ژنوتیپ 7 مقاومت بسیار بالایی در برابر خشکی و بی آبی دارد، می توان آن را به صورت دیم نیز پرورش داد. اگر قصد دارید این گردو را برای زمین خود خریداری کنید، باید به ارتفاع آن از سطح دریا توجه کنید. مناطقی که حداقل 600 متر بالاتر از سطح دریا هستند، بهترین مناطق برای کاشت گردو ژنوتیپ محسوب می شوند.

ویژگی های منحصر به فرد گردو را از گردو چندلر دریافت کنید

نهال گردو چندلر، جزء ارقام بسیار مشهور گردو در سراسر جهان بوده که در کشور ما نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. این نهال ویژگی های بسیار منحصر به فردی دارد و باردهی شگفت انگیز آن، نظر اغلب باغداران را به خود جلب کرده است. هر اصله درخت چندلر، قادر به تولید 50 الی 70 کیلوگرم محصول مرغوب و با کیفیت در طول سال است. با توجه به این ارقام، باغداران عزیز می توانند در هر هکتار از باغ خود، 6 الی 10 تن گردو ناب برداشت کرده و صاحب سود بسیار بالایی شوند.

گردو چندلر از جمله ارقام دیر گل است که برای کاشت در مناطق سردسیر بهترین گزینه محسوب می شود. گلدهی این نهال از اوایل اردیبهشت ماه آغاز می شود. میوه های این نهال از همان سال اول قابل برداشت هستند، اما باردهی اقتصادی گردو چندلر از سال پنجم پس از کاشت آن آغاز می شود.

طول عمر اقتصادی نهال گردو چندلر حدود 100 الی 200 سال است؛ البته در صورتی که تمام شرایط برای رشد نهال را فراهم کرده باشید و آن را در ارتفاع از سطح دریای مناسبی کاشته باشید. مناطقی با ارتفاع 300 تا 1200 متر بالاتر از سطح دریا، مناسبت ترین مناطق برای کاشت این نهال هستند.

فرنور؛ پرفروش ترین گردو در سراسر جهان

یکی از پربازده ترین نهال های گردو که قیمت مناسب تری نسبت به سایر ارقام دارد، گردو فرنور است. گردو فرنور از جمله برترین ارقام در دنیا است و سودآوری اقتصادی زیادی برای کشاورزان و باغداران به همراه می آورد. گردوهای فرنور در سراسر جهان معروف هستند؛ بنابراین هیچ نگرانی از بابت فروش میوه آن ها وجود ندارد.

مغز گردوهای فرنور به رنگ زرد کم رنگ و سفید هستند و طعم بسیار دلچسب و بی نظیری دارند. وزن هر عدد گردو فرنور بین 10 الی 17 گرم است. میوه های نهال فرنور در صورتی که در بهترین شرایط پرورش داده شوند، کیفیت و وزن بالاتری خواهند داشت. داشتن زمینی با خاک حاصلخیز و ارتفاع حداقل500 متر بالاتر از سطح دریا، برای کاشت نهال گردو فرنور مناسب است.

نهال گردو فرنور، چهار سال پس از کاشت در دوره باردهی اقتصادی قرار می گیرد و محصولاتی ناب و بی نظیر تولید می کند. اگر نهال گردو فرنور پیوندی را خریداری کنید، می توانید در هر هکتار از باغ خود، 8تا 10تن میوه مرغوب برداشت نمایید.

با خرید نهال گردو از رویال نهال، شگفتی های باغداری را تجربه کنید

خرید نهال گردو از قدیمی ترین و بزرگ ترین نهالستان کشور یک رویای دست نیافتنی نیست. شما می توانید همین امروز با مراجعه به وب سایت رویال نهال، بهترین و کمیاب ترین نهال های گردو را خریداری کرده و قدمی محکم و پایدار در زمینه باغداری سودمند بردارید. رویال نهال عرضه کننده نهال با مجوز تولید نهال از کادر مجرب جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی است.

رویال نهال به صورت اختصاصی بر روی کاشت گردو متمرکز است و تجاری ترین نهال های گردو را برای کاشت در منطقه زندگی شما ارائه می دهد. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان، آنالیز خاک و اقلیم منطقه زندگی خود و در نهایت خرید نهال با تخفیف ویژه و قیمتی باورنکردنی با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید.

09141811520

09301811520

09201811520

04445231520

برای اطلاعات بیشتر در خصوص نهال گردو به سایت ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

فروش نهال گردو پاکوتاه، دیرگل و مقاوم در برابر سرما 2
فروش نهال گردو پاکوتاه، دیرگل و مقاوم در برابر سرما 3
فروش نهال گردو پاکوتاه، دیرگل و مقاوم در برابر سرما 4