شنبه 14 مهر 1403

فریم‌هایی از گل طلسم شکن برای سعید دقیقی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فریم‌هایی از گل طلسم شکن برای سعید دقیقی

بالاخره طلسم بزرگ شکسته شد و لبخند روی لبان سعید دقیقی نشست.

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی مثل فصل گذشته موفق شد در رفسنجان با کسب سه امتیاز خارج شود و این برد البته برای او از اهمیت بالایی برخوردار بود.

شمس آذر قزوین به اولین برد فصل خود دست یافت تا طلسم پیروز نشدن تیم شگفتی ساز فصل گذشته بار دیگر در رفسنجان شکسته شود و سعید دقیقی بتواند به آینده تیمش امیدوار باشد.

آنها که پنجره نقل و انتقالاتی پر خبری را دنبال کرده بودند و به واسطه تغییرات و حواشی که داشتند، از روند آماده سازی مطلوب دور مانده بودند، طی هفته‌های اخیر بار دیگر توانستند روند کیفی مناسبی را ارائه دهند. اما در نهایت از نتیجه مطلوب و پیروزی دور مانده بودند.

در نهایت این طلسم در فصل جدید برای سعید دقیقی شکسته شد و او موفق شد در رفسنجان و برابر تیم محرم نویدکیا اولین پیروزی فصل تیمش را جشن بگیرد و از فشار بزرگی که روی دوشش احساس می‌کرد فاصله بگیرد.

دقیقی فصل گذشته نیز توانسته بود تیم مس را در رفسنجان شکست دهد و اکنون اما مسلما این پیروزی با توجه به روند دور ماندن سبزپوشان از برد، برای او از اهمیت بیشتری نیز برخوردار بود.

سرمربی شمس آذر که یکی از گزینه‌های هدایت نارنجی‌پوشان رفسنجانی در نیم فصل گذشته محسوب می‌شد، با نمایش تهاجمی تیمش در تقابل دوباره با این تیم، توانست اولین برد فصل را جشن بگیرد. گلی که علی آزادمنش به ثمر رساند و آنها را به رتبه دوازدهم لیگ رساند و چشم انتظار تقابل بعدی خود مقابل هوادار تهران خواهند ماند.

عکس: سیدعابد بابایی

فریم‌هایی از گل طلسم شکن برای سعید دقیقی 2
فریم‌هایی از گل طلسم شکن برای سعید دقیقی 3
فریم‌هایی از گل طلسم شکن برای سعید دقیقی 4
فریم‌هایی از گل طلسم شکن برای سعید دقیقی 5