سه‌شنبه 17 مهر 1403

فستیوال شماره‌های عجیب؛/ سپاهان فقط شماره 100 ندارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فستیوال شماره‌های عجیب؛/ سپاهان فقط شماره 100 ندارد!

برخی از ستاره‌های سپاهان اصفهان شماره‌هایی غیر متداول را بر تن می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، امروز از شماره پیراهن‌های تیم پرستاره سپاهان رونمایی شد و هواداران این تیم با شماره‌های بازیکنان خود آشنا شدند. در شرایطی که شماره‌های 3، 4، 6، 15، 16، 17 و 20 توسط هیچ بازیکنی انتخاب نشده بسیاری از بازیکنان شماره‌های عجیب و غیر متداول را انتخاب کرده‌اند که احتمالا دلیل شخصی یا علاقه‌ای خاص دلیل این انتخاب‌هاست.

یازده بازیکن در سپاهان هستند که اعداد 40 به بالا روی لباس‌شان نقش خواهد بست. نیما میرزازاد شماره 44 می‌پوشد. محمد دانشگر بار دیگر 58 را انتخاب کرده است. محمد قربانی 66 و شهریار مغانلو طبق عادت شماره 70 را در اختیار دارد.

علی احمدی 77 می‌پوشد، ارشیا سرشوق شماره هشتاد را در اختیار دارد و خرید جدید سپاهانی‌ها یعنی رضا شکاری شماره 81 را برگزیده است. محمدجواد حسین نژاد 86 می‌پوشد. احسان پهلوان نیز با انتخاب شماره 90 مورد توجه قرار گرفته است. نیلسون جونیور 91 و سیاوش یزدانی نیز پیراهن 99 را در اختیار دارد.

اما از دیگر نکات قابل توجه پیراهن سپاهانی‌ها، هفت پوشیدن خرید پر سروصدای آنها یعنی عیسی آل‌کثیر است. محمد کریمی نیز از این فصل به جای یاسین سلمانی شماره 8 می‌پوشد.