دوشنبه 9 مهر 1403

فضای مناسب تبادل نظرات در دانشگاه تربیت مدرس فراهم است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
فضای مناسب تبادل نظرات در دانشگاه تربیت مدرس فراهم است

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، فرهاد دانشجو، رییس دانشگاه تربیت مدرس در حاشیه برگزاری مراسم 'شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی شهر تهران' در دانشگاه تربیت مدرس گفت: دانشگاه، محل فرهیختگی، علم و دانایی و تبیین نظرات و تبادل عقیده‌ها و نظرات گوناگون است و این قشر فرهیخته در قبال انتخابات، احساس مسئولیت می‌کند. دانشگاه، زمینه را برای همه سلیقه‌های...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، فرهاد دانشجو، رییس دانشگاه تربیت مدرس در حاشیه برگزاری مراسم 'شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی شهر تهران' در دانشگاه تربیت مدرس گفت: دانشگاه، محل فرهیختگی، علم و دانایی و تبیین نظرات و تبادل عقیده‌ها و نظرات گوناگون است و این قشر فرهیخته در قبال انتخابات، احساس مسئولیت می‌کند. دانشگاه، زمینه را برای همه سلیقه‌های فکری باز نموده است که در جلسات حضور یابند و نظرات خود را مطرح کنند و مردم بتوانند با دانایی بهتر نسبت به انتخاب افراد اصلح اقدام نمایند.

وی افزود: در این خصوص ضرورت دارد افراد مختلف دعوت شوند و ما نیز سکوی تبادل نظرات را در دانشگاه فراهم می‌کنیم و تا زمان انتخابات این فضا از سوی دانشگاه تربیت مدرس فراهم است.