چهارشنبه 13 تیر 1403

فعالیت پایگاه‌های تابستانه دانش‌آموزان آغاز شد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
فعالیت پایگاه‌های تابستانه دانش‌آموزان آغاز شد

وزیر آموزش و پرورش گفت: فعالیت پایگاه‌های تابستانه اوقات فراعت دانش‌آموزان از امروز آغاز شد و 20هزار پایگاه تا آغاز سال تحصیلی فعالیت می‌کنند.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان گفت: ایجاد امید و نشاط در دانش‌آموزان باید رویکرد اصلی برنامه‌های اوقات فراغت تابستان باشد.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار، فداکاری، احترام به بزرگترها، تلاش و کمک به دیگران باید در برنامه‌های تابستانه مدنظر باشد و امسال علاوه بر فعالیت‌های تربیتی، اردویی و ورزشی، فعالیت‌های مهارتی، علمی و آموزشی در برنامه‌های تابستانه مورد توجه قرار گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان باید بیاموزند براساس آنچه دارند برای ساختن آینده تلاش کنند و داشته‌ها پله آنها برای به دست آوردن نداشته‌ها شود.

3 اردوی تابستانی بنیاد علوی برای دانش‌آموزان

وی با اشاره به اینکه تلاش دشمن این است که جوانان دائم بر نداشته‌ها تأکید کنند، بیان کرد: در کدام کشور کاستی وجود ندارد، باید تلاش کنیم تا آنچه که برای ما لازم است را به دست بیاوریم و راهکار آن ارزش قائل شدن برای داشته‌هاست؛ اردوهای پیشرفت به دانش‌آموزان برای شناسایی توانایی‌ها کمک می‌کند.

صحرایی مطرح کرد: 20 هزار پایگاه تابستانی اوقات فراغت باید تا آغاز سال تحصیلی فعال بمانند.

به گزارش تسنیم؛ 900 پایگاه اوقات فراغت در شهر تهران برای 300 هزار دانش‌آموز دایر است که در 100 رشته خدمات ارائه می‌دهند و از ظرفیت‌های درون و بیرون مدرسه در برنامه‌های اوقات فراغت استفاده خواهد شد.