سه‌شنبه 17 مهر 1403

فعالیت 10 تیم ناظر بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در تالش آغاز شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فعالیت 10 تیم ناظر بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در تالش آغاز شد

آستارا - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت و درمان تالش از آغاز فعالیت 10 تیم بهداشتی و درمانی برای ترویج رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا و برخورد با افراد بی توجه به سلامت عمومی خبر داد.

دکتر بختیار حیدرنیا روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از امروز 10 تیم بازرسی، آموزش و نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده صحیح خدمت دهندگان و خدمت گیرندگان از ماسک، بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی در ادارات، بانک ها، پایانه ها، دفاتر پیشخوان دولت و اماکن شلوغ فعالیت خود را آغاز کردند.

وی افزود: عوامل اجرایی این طرح از کارکنان دستگاه های اجرایی نظیر بهداشت و درمان، هلال احمر و بسیج هستند و fh ترویج موازین بهداشتی در شهرستان از شمار مبتلایان و فوتی ها کاسته خواهد شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان تالش با دعوت از مردم و اصناف برای رعایت مسائل بهداشتی گفت: با افراد، اصناف، ادارات و ارگان هایی که خود را ملزم به اجرای پروتکل های بهداشتی ندانند و کوتاهی کنند، برخورد قاطعانه صورت خواهد گرفت.

شیوع بیماری کرونا در جهان خسارات مالی و جانی بر جا گذاشته و رعایت پروتکل های بهداشتی بهترین راهکار پیشگیری از آن است.

شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*