جمعه 8 تیر 1403

فعالیت 9 مرکز معاینه فنی خودروهای تهران در روز عید غدیر

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
فعالیت 9 مرکز معاینه فنی خودروهای تهران در روز عید غدیر

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت 9 مرکز معاینه فنی در روز عید سعید غدیر خم در پایتخت خبر داد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید محمدمهدی میرزایی قمی اظهار کرد: در روز سه‌شنبه 5 تیرماه مصادف با عید سعید غدیر خم مراکز شهید آبشناسان، دماوند، امام رضا (ع)، شهدای زمان‌آباد، بعثت، خاوران و واحدهای سیار گیلان، اتحاد و یاس فاطمی از ساعت 7 صبح الی 14 فعال هستند.

وی با اشاره به تفاوت ساعت کاری و نحوه پذیرش مراکز معاینه فنی و به‌ویژه فعالیت تعدادی مراکز منتخب در روزهای تعطیل گفت: از شهروندان درخواست می‌شود جهت اطمینان از آخرین وضعیت کاری مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه کنند. همچنین می‌توانند در صورت هرگونه سئوال با کارشناسان سامانه پاسخگو 96006000 تماس حاصل کنند.

تجهیزات همه مراکز معاینه فنی خودروها نوسازی شد

مدیرعامل ستاد معاینه فنی در خصوص نحوه مراجعه به مراکز معاینه فنی شهر تهران توضیح داد: پذیرش در 3 مرکز معاینه فنی سراج، دماوند و نیایش صرفاً اینترنتی بوده و در سایر مراکز مراجعه بصورت حضوری و یا نوبت‌گیری اینترنتی امکان‌پذیر است، البته از شهروندان تقاضا می‌شود جهت مدیریت زمان ترجیحاً از پذیرش با تعیین وقت قبلی و اینترنتی استفاده کنند. در حال حاضر ظرفیت اینترنتی ایجاد شده در مراکز بیش از تقاضاست و شهروندان به راحتی می‌توانند با مراجعه به سایت بلافاصله در همان روز نسبت به دریافت نوبت اقدام کنند.

وی درباره خودروهای مشمول معاینه فنی در تیر ماه امسال نیز گفت: بر اساس قانون خودروهای شخصی از زمان تولید به مدت چهار سال و خودروهای عمومی به مدت یک‌سال از انجام معاینه فنی معاف هستند. در حال حاضر خودروهای شخصی تولید داخل تیر 1399 و ما قبل و خودروهای وارداتی تولید ژوئن 2020 و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند.