شنبه 14 مهر 1403

فعلا تمرکز فقط روی کوپا آمه‌ریکا است / سیگنال آرائوخو برای بارسا: به دنبال رفتن نیستم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فعلا تمرکز فقط روی کوپا آمه‌ریکا است / سیگنال آرائوخو برای بارسا: به دنبال رفتن نیستم

رونالد آرائوخو که گفته می‌شود هانسی فلیک مانع قرار گرفتن او در لیست فروش بارسا شده برای اولین بار درباره آینده‌اش صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تا پیش از رسمی شدن استخدام هانسی فلیک به عنوان سرمربی جدید بارسلونا گفته می‌شد که رونالد آرائوخو امسال تابستان در لیست فروش بارسا قرار می‌گیرد.

اما بلافاصله بعد از شروع دوران هانسی فلیک رسانه‌های کاتالان گزارش دادند که این مربی آلمانی خواهان حفظ این مدافع اهل اروگوئه شده و به مدیران بارسا اطلاع داده که فصل آینده به آرائوخو نیاز دارد.

در میانه این شایعات آرائوخو امروز برای اولین بار درباره آینده‌اش صحبت کرد و این سیگنال را فرستاد که از ادامه دادن به حضور در بارسا راضی و خوشحال است.

آرائوخو که بعد از دعوت شدن به تیم ملی اروگوئه به سمت کمپ تیم ملی این کشور پرواز کرده درباره آینده‌اش در بارسا گفت:" همه چیز خوب است و من آرامش دارم. من با بارسا تا سال 2026 قرارداد دارم. نمایندگان و ایجنت من با باشگاه صحبت خواهند کرد ولی در حال حاضر همه تمرکز من تیم ملی است".

این مدافع اروگوئه‌ای همچنین گفت که با اینکه چند بازی آخر فصل را به دلیل آسیب‌دیدگی زانو از دست داده ولی حالا در آمادگی کامل به سر می‌برد و برای حضور در کوپا آمه‌ریکا با پیراهن اروگوئه حاضر است. او گفت:" صد در صد آماده هستم و آسیب‌دیدگی کاملا بطرف شده. از نظر بدنی هیچ مشکلی ندارم".

اروگوئه با حضور رونالد آرائوخو باید در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا به صماف پاناما، بولیوی و آمریکا برود.

فعلا تمرکز فقط روی کوپا آمه‌ریکا است / سیگنال آرائوخو برای بارسا: به دنبال رفتن نیستم 2