جمعه 27 مهر 1403

فلیک: لواندوفسکی بهترین مهاجم نوک یک دهه اخیر است

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
فلیک: لواندوفسکی بهترین مهاجم نوک یک دهه اخیر است

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از ثبت هفتمین برد متوالی شاگردانش در فصل جاری لالیگا، به تمجید از عامل رقم خوردن این نتیجه پرداخت.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیروزی‌های متوالی تیم فوتبال بارسلونا با برد یک بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) این تیم برابر ختافه در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک ادامه پیدا کرد و شاگردان هانسی فلیک با ثبت هفتمین برد متوالی‌شان و با 21 امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کردند. این در حالی است که رئال مادرید با چهار امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد. تنها گل این بازی در دقیقه 19 توسط روبرت لواندوفسکی به ثمر رسید. این هفتمین گل ستاره لهستانی در هفتمین هفته سپری شده از لالیگا و هشتمین گل او در این فصل بود که سبب شد به شیوه‌ای خاص مورد تمجید هانسی فلیک قرار بگیرد.

فلیک گفت: به نظر من لواندوفسکی بهترین مهاجم نوک دنیا در یک دهه اخیر است و عملکردش در محوطه جریمه و مقابل دروازه رقبا بسیار خوب است. گلی که زد واقعاً تماشایی بود. ما در نیمه اول، گل زدیم و با پاس های فراوان بازی کردیم. من که واقعاً راضی‌ام. این پیروزی به لطف تلاش تمامی اعضای تیم ممکن شد، اما باید این روند را ادامه دهیم.

فلیک افزود: به من گفته بودند که احتمالاً مقابل ختافه مشکلاتی خواهیم داشت و این عادی است که نتوانیم مقابل آنها بازی همیشگی‌مان را ارائه کنیم، چون ختافه در دفاع واقعاً تیمی مستحکم است. با این حال من به تیمم افتخار می‌کنم، چون 95 دقیقه تمام جنگید. هواداران‌مان هم عالی بودند. آنها همان حمایتی را که نیاز داشتیم، از ما انجام دادند.

اعتراف شزنی به قبول پیشنهاد بارسلونا

سرمربی آلمانی کاتالان‌ها درباره جذب یک دروازه‌بان جدید برای گرفتن جای مارک آندره تراشتگن هم عنوان کرد: من فقط درباره بازیکنانی که دارم صحبت می‌کنم و در حال حاضر هم اینیاکی پنیا دروازه‌بان ماست. من هم از عملکرد او مقابل ختافه راضی‌ام. اینیاکی 25 ساله است و سایر بازیکنان‌مان هم جوان هستند. اگر اتفاقی رخ دهد ما به یک دروازه‌بان باتجربه نیاز داریم. من و دکو درباره این موضوع صحبت داشتیم و داریم روی آن کار می‌کنم.