یک‌شنبه 17 تیر 1403

فهرست تیم المپیک مراکش: با اشرف، بدون براهیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فهرست تیم المپیک مراکش: با اشرف، بدون براهیم

با اعلام فهرست تیم ملی المپیک مراکش برای شرکت در المپیک پاریس، مشخص شد اشرف حکیمی، عبدالصمد الزلزولی و سفیان رحیمی در این رقابتها حضور دارند.

به گزارش "ورزش سه"، طارق السکتیوی، سرمربی تیم ملی مراکش، فهرست بازیکنان دعوت شده به این تیم برای حضور در المپیک 2024 پاریس را اعلام کرد.

این فهرست اعلام شده توسط السکتیوی، فهرست نهایی است و ستاره‌هایی که نام‌شان اعلام شده باید هر چه سریعتر خودشان را در مراکش به کادر فنی معرفی کنند.

نکته مهم در فهرست مراکش این بود که بالاخره شایعات به واقعیت پیوست و نام اشرف حکیمی، ستاره پاری سن ژرمن، به عنوان یکی از سهمیه‌های بالای 23 سال مراکش اعلام شد.

سه بازیکن بالای 23 سالی که مراکش به تیم ملی المپیک دعوت کرده اشرف حکیمی، سفیان رحیمی و منیر المحمدی هستند. اما در کنار اشرف حکیمی، یکی دیگر از ستاره‌های مورد توجه مراکشی‌ها در پاریس عبدالصمد الزلزولی خواهد بود. ستاره‌ای که بازی در بارسلون را تجربه کرده و در حال حاضر بازیکن رئال بتیس است.

سرمربی تیم ملی المپیک مراکش در ابتدا نام دو ستاره دیگر شاغل در اروپا هم در فهرست خود قرار داده بود اما رئال مادرید با پیوستن براهیم دیاز 24 ساله به تیم المپیک مراکش و کریستال پالاس با پیوستن شادی ریاض 21 ساله مخالفت کرد تا در نهایت لیست 22 نفره المپیک مراکش به این ترتیب اعلام شود.

فهرست تیم ملی المپیک مراکش برای شرکت در المپیک 2024 پاریس:

دروازه‌بانها: منیر المحمدی، رشید غانیمی، محمد رضا مدافعان: اشرف حکیمی، عادل تحیف، مهدی بوکامیر، ایمن الوافی، اکرم نقاش، زکریا الواحدی، هیثم منعوت هافبک‌ها: مهدی مبارک، امیر ریچاردسون، اسامه العزوزی، بلال الخنوس، اسامه تارغالین، یاسین کیشتا، بنجامین بوشواری مهاجمان: سفیان رحیمی، المهدی موهوب، عبدالصمد الزلزولی، الیاس اخوماش، الیاس بن صغیر

فهرست تیم المپیک مراکش: با اشرف، بدون براهیم 2