سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

فوتبال سیلی سختی به من زد / اولین واکنش آرائوخو: متاسفم، فورزا بارسا!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فوتبال سیلی سختی به من زد / اولین واکنش آرائوخو: متاسفم، فورزا بارسا!

رونالد آرائوخو با انتشار پستی اینستاگرامی بابت اشتباه ناشی به اخراج شدنش در بازی دیشب مقابل پی‌اس‌جی از هواداران بارسا عذرخواهی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن کسی نبوده که مقصر اصلی این باخت و حذف شدن از اروپا را رونالد آرائوخو نداند.

درحالیکه در دقایق اولیه بازی که در المپیک مونتجوئیک جریان داشت بارسا نسبت به پی‌اس‌جی برتر بود و در همین دقایق یک بار هم دروازه حریف را باز کرده بود یک خطا از طرف رونالد آرائوخو روی بارکولا باعث شد همه چیز به ضرر بارسا تغییر کند.

اکثر کارشناسان و ستاره‌های سابق فوتبال معتقدند حتی اگر آرائوخو معتقد بود بازیکن حریف با دروازه‌بان‌شان تک به تک می‌شود نباید در آن صحنه او را با خطا متوقف می‌کرد. حتی اگر بارسا گل می‌خورد نتیجه 1-1 می‌شد ولی دو تیم همچنان یازده نفره بودند و دست بالا با بارسا بود.

آرائوخو که عملا به عنوان مقصر اصلی باخت تلخ بارسا قلمداد شده دقایقی پیش برای اولین بار واکنش نشان داد. او در اینستاگرام خود متنی منتشر کرد تا از هواداران عذرخواهی کند.

مدافع اهل اروگوئه بارسا نوشت:" فوتبال به من شادی‌های زیادی داده و حالا سیلی سختی به من می‌نوازد. از همه کسانی که بی قید و شرط کنارم هستند متشکرم؛ از هم‌تیمی‌هایم که از جان و دل در زمین مایه گذاشتند و از هوادارانی که تا لحظه آخر به این تیم باور داشتند. خیلی خیلی متاسفم و عذر می‌خواهم که نتوانستم به شما خوشحالی هدیه کنم. ما دوباره سعی خواهیم کرد. فورزا بارسا تا ابد".

فوتبال سیلی سختی به من زد / اولین واکنش آرائوخو: متاسفم، فورزا بارسا! 2
فوتبال سیلی سختی به من زد / اولین واکنش آرائوخو: متاسفم، فورزا بارسا! 3