سه‌شنبه 29 اسفند 1402

فوتبال

فوتبال

وب‌گاه فرارو

تیم فوتبال النصر عربستان با حضور کریستیانو رونالدو دیداری دوستانه را با رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد کرد.

وب‌گاه تابناک

سهراب بختیاری‌زاده هم تاثیر چندانی روی نتایج نداشته و با وجود تلاش زیاد، بهبودی حاصل نشده است. نفت به سمت سقوط می‌رود و اینبار بازگشت آبادان به لیگ برتر خیلی سخت خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی پروین و حسن روشن دو اسطوره پرسپولیس و استقلال مهمان برنامه محمد حسین میثاقی بودند. علی پروین و حسن روشن دو اسطوره پرسپولیس و استقلال مهمان برنامه محمد حسین میثاقی بودند. در این برنامه و با اصرار مجری برنامه از آن‌ها خواسته شد تا خواننده‌های مورد علاقه خودشان را نام ببرند که با پاسخ غیر قابل پیش بینی این دو اسطوره روبرو شد. روشن از خواننده آن ور آبی به نام معین نام برد و علی پروین...

وب‌گاه خبر آنلاین

علی پروین کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی المپیک 1980 مسکو برای آخرین بار پیراهن شماره 7 تیم ملی را بر تن کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم.

وب‌گاه الف

ستاره اسبق تیم ملی فوتبال هلند و باشگاه یوونتوس با تمجید از فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی ایران فاصله کمی تا رسیدن به یک موفقیت ماندگار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

همسر علیرضا بیرانوند با انتشار تصویری همراه با دروازه‌بان پرسپولیس و فرزندانش در جزیزه کیش به چالش جدید اینستاگرامی پیوست.

وب‌گاه خبر آنلاین

بررسی صدر نشینان لیگ برتر در پایان سال با یک نکته قابل توجه همراه است، هیچ گاه صدر نشین لیگ در سال جدید قهرمان پایان فصل نبوده است؛ حداقل آمار تا اینجای کار چنین می‌گوید.

وب‌گاه ورزش سه

امیر قلعه نویی در اقدامی قابل توجه از 6 وینگر برای حضور در دو سمت تیم ملی ایران دعوت کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

سعید عزت‌اللهی یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی محسوب می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

نونو اسپریتو سانتو از شرایط به وجود آمده در تیم ناتینگهام فارست هیچ رضایت ندارد.

وب‌گاه ورزش سه

آیتک سلامت یکی از مطرح‌ترین ستاره‌های والیبال زنان از آخری لیگ برتر به جام قهرمانی ایران رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کریستیانو رونالدو با حقوق ماهیانه 16.66 میلیون یورو از باشگاه النصر عربستان، بیشترین دستمزد ممکن را در دنیای فوتبال دریافت می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان، خودروی مخصوص مسافرت و طبیعت‌گردی خود را به بالاترین قیمت ممکن می‌فروشد.

وب‌گاه ورزش سه

بیو خوزه ماریا پدرتو، مربی پورتو، سرجیو کونسیسائو را انسانی بی‌نظیر می‌داند و از تصویر او در آغوش فرزندش برای تبریک روز پدر استفاده کرد.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو و هفت بازیکن دیگر، پس از بازی با سوئد به اردوی تیم ملی پرتغال اضافه می‌شوند.