چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

فوتبال

فوتبال

وب‌گاه ورزش سه

موضوع بازگشت احتمالی لیونل مسی به بارسلونا این روزها داغ دنبال می‌شود. خوان گاسپارت، رئیس سابق بارسلونا، حاضر است برای محقق شدن آن هر کاری انجام دهد.

وب‌گاه الف

ورزش سه نوشت: روزه‌داری کریم بنزما، ستاره مسلمان رئال مادرید، در آستانه ال‌کلاسیکو توجه رسانه‌ها و هواداران این تیم را جلب کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: با وجود تبرئه‌شدن باشگاه بارسلونا از اتهام رشوه‌دادن به نایب‌رئیس پیشین کمیته داوران، رئیس لالیگا همچنان امیدوار است که سرنخی علیه این باشگاه پیدا کند.

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه رکورد در یادداشتی، به آمار گلزنی مهدی طارمی پرداخت و نوشت که بازیکن ایرانی باید آمارش را بهبود ببخشد.

وب‌گاه ورزش سه

ژاوی امشب می تواند به یک رکورد بی‌سابقه در تاریخ بارسلونا دست پیدا کند و البته برای این مهم، بارسا باید در نوکمپ رئال را مغلوب کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بایرن مونیخ تابستان گذشته نشان داد که از توان مالی لازم برای رقابت با غول‌های فوتبال اروپا در بازار نقل و انتقالات برخوردار است. میشائیل دیدریش، مدیر مالی جدید بایرن، در گفتگویی با نشریه آلمانی بیلد می‌گوید بایرن مونیخ امسال تابستان هم دست‌کم یک ستاره بزرگ با قیمت 100 میلیون یورو یا بالاتر را به خدمت خواهد گرفت. بایرن مونیخ در فصل جاری 145 میلیون...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، چلسی پس از مشکلاتی که با مالکیت رومن آبراموویچ در این تیم پیدا شد به تاد بولی و شرکایش فروخته شد، اما اتلتیک گزارش می‌دهد تاد بولی دست بالا را در مدیریت این تیم ندارد و بهداد اقبالی ایرانی الاصل و شرکت تحت هدایت او صاحب 62 درصد از سهام چلسی است. تاد بولی به عنوان نفر اصلی در مدیریت باشگاه در نزد هواداران و رسانه‌ها است، اما این بهداد اقبالی است که...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ورزش تکلیف فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال را مشخص کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه فرانسوی از علاقه مندی رئال به سرمربی لیورپول خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

هیات مدیره باشگاه استقلال امروز به بررسی مسائل مالی این باشگاه می‌پردازد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ و ورزشگاه‌های میزبان برگزاری مسابقات جام‌ملت‌های آسیا 2023 را تایید کرد.

وب‌گاه ورزش سه

سازمان لیگ فوتبال قصد دارد طلب خود از باشگاه استقلال را از محل حق تبلیغات محیطی این باشگاه در آینده کسر کند.

وب‌گاه ورزش سه

پرسپولیس و ملوان در شرایطی فردا مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که هواداران انزلی‌چی بابت تفاوت قیمت بلیت گلایه دارند.

وب‌گاه الف

مهر نوشت: حمید سجادی از موافقت سه عضو هیات مدیره با ابقای مدیرعامل باشگاه استقلال خبر داد و گفت: با این شرایط ایشان تا پایان فصل مدیرعامل استقلال خواهد ماند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز چهارشنبه به صورت رسمی زمان برگزاری جام ملت‌های 2023 فوتبال آسیا و ورزشگاه‌های محل برگزاری این رقابت‌ها در کشور قطر را مشخص کرد. این مسابقات به دلیل انصراف چین با چند ماه تاخیر و از 12 ژانویه تا 10 فوریه در کشور قطر برگزار می‌شود. هشت ورزشگاه الجنوب، البیت، احمدبن علی، الثمامه، اجوکیشین سیتی، خلیفه، جاسم بن حمد و عبدالله...