جمعه 14 اردیبهشت 1403

فوتبال

فوتبال

خبرگزاری تسنیم

بازیکن فصل پیش تیم فوتبال مس شهر بابک رسماً به عضویت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درآمد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به سبقه کاری من که مسئولیت کمیته ملی المپیک هم داشته و در بازی‌های المپیک و رویداد‌های ورزشی دیگر حضور داشته‌ام، باید در فضای همدلی مشکلات کاروان اعزامی را به حداقل برسانیم.

خبرگزاری مهر

وزیر پیشین ورزش با تاکید بر اینکه عملکردش در دوره تصدی وزارتخانه باید توسط جامعه ورزش قضاوت شد، انتخاب کیومرث هاشمی را به جا و نوید بخش عنوان کرد.

خبرگزاری میزان

سیدنی شهری 200 ساله است که بزرگترین شهر و نماد کشور استرالیا و دروازه ورود گردشگران به این کشور است. این روز‌ها برگزاری جام جهانی فوتبال بانوان، موجب شده است که سیدنی مقصد هواداران فوتبال از سراسر دنیا باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: مهمترین رویداد ورزشی امسال بازی های آسیایی است و باید در فضای همدلی مشکلات کاروان اعزامی را به حداقل برسانیم.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، مازندران را قطب ورزش در خاورمیانه و آسیا دانست و گفت: تکرار موفقیت در بازی‌های آسیایی اولویت روز وزارت ورزش است

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: وزیر پیشین وزارت ورزش گفت: خانواده محترم ورزش باید عملکردم در این 2 سال را قضاوت کند.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه استقلال با کاپیتان تیم فوتبال امید عراق برای وارد مذاکره شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه سیدحمید سجادی زحمات زیادی را متحمل شد اما برخی کارش را خراب کردند، گفت: نباید در ورزش به گونه‌ای رفتار کنیم که وقتی رفتیم همه از خوشحالی شیرینی پخش کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی برای سید حمید سجادی، از تلاش‌ها و زحمات وی در دوران تصدی وزارت ورزش و جوانان قدردانی و با درخواست استعفای وی به دلیل عوارض ناشی از سقوط بالگرد و ضرورت ادامه درمان موافقت کرد. رئیس جمهور با قبول این درخواست استعفا، «کیومرث هاشمی» را به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان معرفی کرد. هاشمی متولد 1344...

وب‌گاه ورزش سه

مس رفسنجان این روزها با هدایت ساکت الهامی بدون هیاهو کارش را جلو می‌برد و به نظر می‌رسد یکی از تیم‌های جذاب و البته پرقدرت لیگ بیست و سوم باشد.

وب‌گاه ورزش سه

مراسم تودیع و معارفه حمید سجادی در ساختمان وزارت ورزش برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از معضلات پرسپولیس برای این فصل میلاد سرلک است. بازیکنی که برای دیرتر رفتن به خدمت مقدس سربازی هر شش‌ماه یکبار مجبور است از نظام وظیفه مجوز بازی در لیگ برتر را بگیرد. این مجوز هم درصورتی صادر می‌شود که میلاد ملی‌پوش باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: باید از اعتماد ریاست جمهوری تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم بتوانیم با حمایت و همدلی همه همکارانم در بدنه ورزش کشور پاسخ مناسبی به این اعتماد بدهیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر سابق ورزش و جوانان گفت: سخت است به کانامه خودم نمره دهم و این کار را به خانواده ورزش می‌سپارم.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به سبقه کاری من که مسئولیت کمیته ملی المپیک هم داشته و در بازی‌های المپیک و رویدادهای ورزشی دیگر حضور داشته‌ام، باید در فضای همدلی مشکلات کاروان اعزامی را به حداقل برسانیم.