شنبه 22 اردیبهشت 1403

فوتبال

فوتبال

وب‌گاه ورزش سه

پدرو پوررو مدعی شد بازیکنان تاتنهام از پیوستن هری کین به رئال مادرید خوشحال می‌شوند.

وب‌گاه منیبان

یحیی گل‌محمدی سرمربی موفق پرسپولیس پس از فتح سه‌گانه با این تیم، مصاحبه‌ای جنجالی انجام داد و همه هواداران این تیم را وارد شوک کرد!

وب‌گاه مشرق نیوز

ستاره فرانسوی اولین مصاحبه خود به عنوان بازیکن جدید الاتحاد عربستان را به ثبت رساند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون حوزه مهندسی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: با حضور رئیس جمهور از تراکتور شالیزار طراحی و تولید شده توسط واحد تحقیق و توسعه این مجموعه رونمایی می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

از انگولو کانته به عنوان دومین بمب نقل و انتقالاتی الاتحاد عربستان یاد می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ستاره فرانسوی پس از عقد قرارداد 3 ساله با باشگاه عربستانی گفت: الاتحاد یک چالش جدید برای من است. لیگ عربستان، لیگ خوبی است و اینجا بازیکنان خوب زیادی حضور دارند.

وب‌گاه ورزش سه

رئال مادرید با جدایی کریم بنزما به دنبال معرفی شماره 9 جدید سفیدپوشان است و در تابستان امسال شاهد اتفاقات زیادی در لیست این تیم خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ستاره فرانسوی اولین مصاحبه خود به عنوان بازیکن جدید الاتحاد عربستان را به ثبت رساند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، کوین یامگا یکی از خرید‌های موفق باشگاه استقلال بود که در فصل گذشته با قراردادی یک ساله به مبلغ 350 هزار دلار به این باشگاه پیوست و در فصل قهرمانی آبی پوشان یکی از موثرترین ستاره‌های تیم فرهاد مجیدی به شمار می‌رفت. قرارداد یامگا پس از گذراندن یک فصل موفق سه ساله و به ارزش 1/550 هزار دلار تمدید شد، با این وجود مدیران باشگاه استقلال بار‌ها اعلام...

وب‌گاه خبر آنلاین

پس از جدایی لیونل مسی از پاری سن ژرمن، شایعات پیرامون پیشنهاد الهلال عربستان به این فوق ستاره آرژانتینی به اوج خود رسیده است.

وب‌گاه ورزش سه

کریم بنزما در اولین صحبت‌های خود بعد از پیوستن به الاتحاد تاکید کرد که برای بردن جام به عربستان سفر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نام ستاره سابق پرسپولیس در بین بازیکنان دعوت شده به مینی کمپ تیم ملی دیده نمی‌شود.

وب‌گاه الف

باشگاه الاتحاد به طور رسمی از قرارداد با کریم بنزما خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

واکر، مدافع منچسترسیتی، تاکید کرد که برای فینال لیگ قهرمانان اروپا در روز شنبه آماده خواهد بود. با این وجود، پپ نسبت به این اتفاق مطمئن نیست.

وب‌گاه فرارو

کریم بنزما در اولین صحبت‌هایش پس از امضای قرارداد انتقالش به الاتحاد عربستان در جده به زبان عربی سخن گفت و خطاب به هواداران الاتحاد گفت: از دیدن شما در جده هیجان زده هستم. کریم بنزما، مهاجم باتجربه فرانسوی، تا سال 2026 به الاتحاد عربستان پیوست. گفته می‌شود که ستاره سابق رئال مادرید برای هر فصل حضور در تیم عربستانی، مبلغ 200 میلیون یورو را دریافت می‌کند.