سه‌شنبه 10 مهر 1403

فوت راننده و دو راس اسب در سانحه رانندگی گنبدکاووس

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فوت راننده و دو راس اسب در سانحه رانندگی گنبدکاووس

گنبدکاووس - ایرنا - فرمانده پلیس راه مینودشت - گالیکش اعلام کرد: برخورد یک دستگاه خودرو با اسب در مسیر کلاله - گنبد نرسیده به مجموعه سوارکاری، منجر به فوت راننده خودرو و تلف شدن دو راس اسب شد.

سرهنگ دوم علی‌اصغر آشورفارسیانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این سانحه رانندگی صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه سواری ال‌90 با دو راس اسب که در عرض جاده کلاله - گنبدکاووس در حرکت بودند، رخ داد.

وی افزود: هر دو راس اسب در این حادثه تلف شدند و راننده خودرو هم پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و دیگر سرنشین خودرو هم مجروح شده است.

فرمانده پلیس راه مینودشت - گالیکش علت این حادثه را بی احتیاطی راننده خودرو به دلیل توجه نداشتن به جلو و رهاکردن اسب بدون مهار، توسط مالک عنوان کرد.

سرهنگ فارسیانی اظهارداشت: با توجه به اینکه در جاده کلاله - گنبدکاووس محدوده مجموعه سوارکاری احتمال حضور حیوانات بدون مهار در جاده وجود دارد، رانندگان در حین تردد در این مسیر، ضمن رعایت سرعت مجاز، از سبقت و انحراف به چپ پرهیز کنند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از مرگ پسربچه 11 ساله به دلیل برخورد با ادوات کشاورزی خبر داد و گفت: شب گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه در یکی از زمین‌های کشاورزی شهرستان بلافاصله ماموران انتظامی و عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

سرهنگ محمود علی‌فر افزود: با حضور ماموران مشخص شد مرد کشاورز به همراه فرزند 11 ساله‌اش در زمین کشاورزی خود مشغول کار با دستگاه کلوخ‌کوب بود که ناگهان پسرش با دستگاه برخورد کرد و با توجه به شدت جراحت جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه کارشناسان علت این حادثه را بی‌احتیاطی در استفاده از ادوات کشاورزی اعلام کردند، از شهروندان خواست توصیه‌های ایمنی را بویژه هنگام استفاده از دستگاه‌های کشاورزی جدی بگیرند تا شاهد وقوع چنین حوادث ناگواری نباشیم.

*س_برچسب‌ها_س*