چهارشنبه 18 مهر 1403

فوری | کریم باقری در آستانه امضای قرارداد با پرسپولیس

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
فوری | کریم باقری در آستانه امضای قرارداد با پرسپولیس

کریم باقری مربی پیشین پرسپولیس در آستانه حضور دوباره در کادرفنی این تیم قرار دارد. کریم باقری مربی پیشین پرسپولیس در آستانه حضور دوباره در کادرفنی این تیم قرار دارد. به گزارش عرشه آنلاین، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از پایان هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جلسه‌های خود برای حل مشکل کریم باقری برای بازگشت به جمع کادرفنی سرخپوشان پیگیری کرد.

کریم باقری مربی پیشین پرسپولیس در آستانه حضور دوباره در کادرفنی این تیم قرار دارد.

به گزارش عرشه آنلاین، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از پایان هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جلسه‌های خود برای حل مشکل کریم باقری برای بازگشت به جمع کادرفنی سرخپوشان پیگیری کرد.

اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز ضمن پیگیری موضوع روند مطلوبی را برای بازگشت پیشکسوت پرسپولیس طی کردند تا حالا باقری در آستانه حضور دوباره روی نیمکت این تیم قرار داشته باشد.

درویش در آخرین نشست خود با گاریدو نیز روی موضوع حضور باقری به توافق رسیده تا این مربی به احتمال فراوان در دو هفته آینده به عنوان عضو جدید به کادر فنی پرسپولیس معرفی شود.

کریم باقری در دوران حضور برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل محمدی سابقه حضور در کادر فنی سرخپوشان پایتخت را در کارنامه خود دارد.

منبع: مهر

--> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید