یک‌شنبه 25 شهریور 1403

فیفا دی سپتامبر همچنان قربانی می‌گیرد / سونامی مصدومیت در تیم ملی: این بار مدافع چلسی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فیفا دی سپتامبر همچنان قربانی می‌گیرد / سونامی مصدومیت در تیم ملی: این بار مدافع چلسی

سریال مصدومیت در تیم‌های ملی ادامه دارد و مالو گوستو، بازیکن چلسی‌، در اردوی تیم ملی فرانسه مصدوم شد و به لندن برگشت.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی اعلام کرد مدافع فرانسوی‌اش مالو گوستو در اردوی تیم ملی زیر 21 سال فرانسه از ناحیه ران پا آسیب دیده و با ترک اردو راهی لندن شده است.

مالو گوستو یکشنبه این هفته در جریان تساوی 1-1 چلسی مقابل کریستال پالاس هم آسیب دیده بود. او درحالیکه پانزده دقیقه به پایان مسابقه باقی مانده بود تعویض شد و جای خود را به میخایلو مودریک داد. با اینحال تیم ملی امیدهای فرانسه از او خواسته بود که خودش را به اردوی تیم ملی این کشور معرفی کند.

امروز اما باشگاه چلسی در سایت خود اطلاعیه‌ای منتشر کرد و اعلام کرد مالو گوستو به دلیل آسیب از ناحیه ران پا در اردوی فرانسه حضور نخواهد داشت. او به این ترتیب در دو بازی پیش روی تیم تیری آنری مقابل اسلوونی و بوسنی حضور نندارد.

این خبر علاوه بر تیری آنری برای انزو مارسکا، سرمربی چلسی هم ناراحت‌کننده است. او مدتها است که ریس جیمز را در اختیار ندارد. او حالا در پست دفاع راست با مشکل بزرگی مواجه شده است. درحالیکه بازگشت ریس جیمز هنوز مشخص نیست دو بازیکن دیگری که پیش از این در پست دفاع راست استفاده می‌شدند، تروو چالوبا و الفی جیل‌کرایست به صورت قرضی واگذار شده‌اند.

مصدومیت مالو گوستو اپیزود جدیدی از سریال مصدومیتهای اخیر در اردوهای ملی است. هر چند او در واقع در باشگاهش چلسی مصدوم شده بود. به خصوص از زمان مصدومیت سه بازیکن رئال مادرید در اردوی فرانسه توجه‌ها به بد موقع بودن فیفا دی ماه سپتامبر جلب شده است.

فیفا دی سپتامبر همچنان قربانی می‌گیرد / سونامی مصدومیت در تیم ملی: این بار مدافع چلسی 2