یک‌شنبه 1 مهر 1403

فیلم‌هایی با حال و هوای مدرسه در شبکه امید

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
فیلم‌هایی با حال و هوای مدرسه در شبکه امید

فیلم‌های «بچه‌های کلاس هشتم»، «شهردار مدرسه»، «هدیه» و «تابستان طولانی» از امروز تا چهارشنبه 4 مهر روی آنتن شبکه امید می‌رود.

فیلم تلویزیونی «بچه‌های کلاس هشتم» به کارگردانی «مسعود منصوری»، یک شنبه 1 مهر ماه ساعت 18 از شبکه امید پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: در یک دبیرستان پسرانه، دانش آموزان کلاس هشتم، به خاطر شیطنت‌ها و سر و صدای زیاد، تبدیل به معضلی برای مدرسه شده اند. به همین خاطر ناظم مدرسه آقای شایان فر، به هر طریق سعی در تنبیه کردن آنها دارد. دو نفر از دانش آموزان این کلاس یعنی سامیار و سعید، بسیار درس خوان بوده و در عین حال دوستان خوبی هم هستند. آقای شایان فر سعی دارد با تحریک سعید و این که تو باید شاگرد اول بشوی، روابط دوستانه آنها را به هم بزند که موفق نمی‌شود. در سوی دیگر ماچرا نیز بچه‌ها از اینکه با سر و صدا و شیطنت هایشان آقای شایان فر را اذیت می‌کرده اند پشیمان شده و... خشایار راد، محمود مقامی، رزیتا ترکاشوند، مجید مشیری و مهوش وقاری در فیلم تلویزیونی «بچه‌های کلاس هشتم» بازی کرده اند.

**************************************************

فیلم تلویزیونی «شهردار مدرسه» به کارگردانی «محمدباقر خسروی»، دوشنبه 2 مهر ماه ساعت 18 از شبکه امید پخش خواهد شد. داستان این فیلم مربوط به مدرسه راهنمایی است که هنگامی که از شهرداری طرحی به مدرسه ارائه می‌شود مبنی بر این که هر مدرسه باید یک شهردار داشته باشد تا امور و مسائل مدرسه را خود دانش آموزان انجام دهد. گروهی از دانش آموزان تصمیم می‌گیرند تا کاندید شوند و شهدار مدرسه شوند. اما یکی از کاندیدا‌ها به علت مشکل قلبی در بیمارستان بستری می‌شود و باید تحت عمل جراحی قرار گیرد. دوستان و همکلاسی‌های او که بسیار از این اتفاق ناراحت هستند برای دیدن او بار‌ها به شکل مخفیانه وارد بیمارستان می‌شوند و اطلاعات مربوط به مدرسه را به او می‌دهند که... ایرج صفوی، محسن بکتاش، صمد سعیدی، علی ترابی، حمید ملا عباسی و رضا صنعتی در فیلم تلویزیونی «شهردار مدرسه» بازی کرده‌اند.

**************************************************

فیلم تلویزیونی «هدیه» به کارگردانی «مسعود فرخنده»، سه شنبه 3 مهر ماه ساعت 18 از شبکه امید پخش خواهد شد. داستان این فیلم درباره حسن پسر نوجوانی است که بسیار علاقه دارد برای خانم معلمش که به عنوان معلم نمونه انتخاب شده هدیه بزرگی بخرد. این در حالی است که پدر حسن به دلیل شکستگی پا خانه نشین شده و خانواده آنها در شرایط اقتصادی سختی به سر می‌برند. حسن که به خاطر چشم و هم چشمی با همکلاسی اش می‌خواهد کادوی بهتری به معلم بدهد، با سختی فراوان موفق می‌شود پول خرید یک جفت کفش را فراهم کند که آن را به معلم بدهد. اما... حمید ابراهیمی، بیتا خردمند، مجتبی بیطرفان و شهرزاد کیانی در فیلم تلویزیونی «هدیه» بازی کرده اند.

**************************************************

فیلم تلویزیونی «تابستان طولانی» به کارگردانی «علی خزاعی فر»، چهارشنبه 4 مهر ماه ساعت 18 از شبکه امید پخش خواهد شد. داستان این فیلم در مورد سال‌های اولیه جنگ تحمیلی بر علیه مردم شریف ایران است. روستایی دورافتاده در جنوب خراسان که تمامی مردان آن برای حفظ کیان این مرز و بوم به جبهه می‌روند و تنها کودکان، زنان و پیرمردان در روستا باقی می‌مانند. حسن پسر بازیگوش 10 ساله، کودکی روستایی است. او به طبیعت و حیوانات بسیار علاقه‌مند است. پدر حسن مانند دیگر مردان روستا عازم جبهه شده است. حسن در روستای خود شاهد جانبازی مردان، فداکاری زنان، ارتباط صمیمانه اهالی با یکدیگر و جریان زندگی است و... حسین طاهری، کیوان صباغ، روشنک سه قلعه‌گی و امیر حسین رفیعا در این فیلم بازی کرده اند.