چهارشنبه 6 تیر 1403

قاضی‌زاده: پرونده‌های قدیمی دوباره باز خواهد شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
قاضی‌زاده: پرونده‌های قدیمی دوباره باز خواهد شد

نماینده محترم مجلس عقیده دارد که هنوز ابعاد جدیدی از این پرونده مشخص نشده است..

به گزارش ورزش سه، احسان قاضی زاده هاشمی نماینده شورای مجلس اسلامی در گفتگوی تلویزیونی با برنامه فوتبال برتر شب گذشته درباره ابعاد مختلف فساد رخ داده در فوتبال ایران صحبت کرد و در توضیح این مسئله گفت: من اطلاعاتی فراتر از این موضوع دارم و کسب اطلاعی هم کردم اما درباره اینکه ابعاد این پرونده به کجا می‌رسد سوال نکردم و با ضابط این پرونده در صحبت بودیم و قرار شده درباره ابعاد داخلی یا خارجی این پرونده بیشتر صحبت کنیم.

او ادامه داد: من اطلاعات جدیدی از صحبت های دادگستری کرمان ندارم و به آنها خداقوت می‌گویم. اخباری که از دادگستری کرمان می‌شنویم نشان از اقتدار آنها است و سال گذشته هم اخباری به نمایندگان می‌رسید که مسئولان سابق استان کرمان در ابعاد حوزه معدنی و صنعتی مسائلی بوده که این نشان می‌دهد دادگستری کرمان یک دادگستری تراز و مقتدر است. امیدوار هستم این پرونده به صورت خاص تا روشن تمام ابعادش و برخورد قاطع با عاملانش جلو برود و این پرونده به سرانجام برسد.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: هر کسی که جرمی داشته، انشالله به سزای اعمالشان برسند. این مطالبه افکار عمومی است و خواست مردم و همه ماست. من هیچکدام از این اقایان را از نزدیک ندیدم اما بر اساس چیزهایی که شنیدم می‌دانم افراد این پرونده، افراد بسیار جدی و مصممی هستند و برای برخورد با آنها اقدام خواهند کرد. امیدوار هستم این پرونده به سرانجام برسد و بحث پاکسازی فوتبال ایران را از کرمان شروع کنیم. انشالله پرونده های قدیمی حوزه فوتبال را هم دوباره باز خواهیم کرد تا سرنوشتش را مشخص کنیم.