شنبه 9 تیر 1403

قالیباف دارای کارنامه مشخص و موفق است

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
قالیباف دارای کارنامه مشخص و موفق است

رییس ستاد انتخاباتی کشاورزان و روستائیان محمد باقر قالیباف گفت که این نامزد ریاست جمهوری با کارنامه مشخص و موفق بهترین گزینه برای اداره امور اجرایی کشور است.

به گزارش مشرق، بیت الله بیقراری شامگاه چهارشنبه در اجتماع طرفداران محمد باقر قالیباف در سرسرای ورزشی کارگران شماره یک شهر کرمانشاه؛ حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات را ضروری و در راستای پاسداشت خون شهیدان عنوان کرد و افزود: مشارکت حداکثری باعث قدرت و پیشرفت کشور می‌شود موضوعی که دشمنان همواره تلاش دارند آن را کمرنگ کنند.

وی با کارآمد ارزیابی کردن جریان انقلاب اظهار کرد که مصداق این کارآمدی دولت شهید رئیسی با کارنامه موفق در یک دوره کوتاه حدود سه ساله و علیرغم موانع و مشکلات بود بطوریکه اکنون یک الگوی موفق خدمت به مردم شناخته شده است.

وی در ادامه به ویژگی و مولفه های انتخاب اصلح در بین نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و گفت: در بررسی انجام شده بین نامزدها حتی جریان انقلابی حقیقتا آقای قالیباف دارای کارنامه مشخص و موفق است و با آگاهی و بررسی دقیق به این نتیجه رسیده ایم.

بیقراری، اعتقاد راسخ قالیباف به گفتمان انقلابی و مبانی آن را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: برخی ویژگیهای شخصی و بارز قالیباف همچون ورود به کارهای کاملا عملیاتی و خستگی ناپذیر بودن برای همه عیان است ضمن اینکه او در عین ولایت مداری اهل گفت و گو و تعامل است.

وی با بیان اینکه قالیباف وقتی در حوزه ای ورود کرد تا حصول نتیجه مستمرا پیگیر آن است، تاکید کرد: اکنون ایران بزرگ ما به چنین شخصیتی نیازمند است که دیپلماسی فعال با عقلانیت را در دستور کار قرار دهد.

شرکت در انتخابات به کشور اقتدار و عزت می‌دهد

اولیا علی بیگی رییس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار کشور نیز در این گردهمایی با اشاره تاثیر انتخابات ریاست جمهوری ایران در مجامع بین المللی از مردم خواست به خاطر عزت و اقتدار کشور حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.

قالیباف دارای کارنامه مشخص و موفق است 2