شنبه 31 شهریور 1403

قالیباف درگذشت مرحوم محمود حکیمی را تسلیت گفت

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
قالیباف درگذشت مرحوم محمود حکیمی را تسلیت گفت

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی درگذشت محمود حکیمی، نویسنده و پژوهشگر تاریخ را تسلیت گفت. قالیباف در این پیام نوشت: بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم انا لله و انا الیه راجعون درگذشت نویسنده توانمند و پژوهشگر تاریخ اسلام و معاصر، استاد محمود حکیمی، موجب تأسف و تألم گردید. استاد محمود حکیمی یکی از مؤلفان و مترجمان پرکار و محقق و پژوهشگر...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی درگذشت محمود حکیمی، نویسنده و پژوهشگر تاریخ را تسلیت گفت.

قالیباف در این پیام نوشت:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت نویسنده توانمند و پژوهشگر تاریخ اسلام و معاصر، استاد محمود حکیمی، موجب تأسف و تألم گردید.

استاد محمود حکیمی یکی از مؤلفان و مترجمان پرکار و محقق و پژوهشگر اندیشه‌ورزی بودند که عمر خود را صرف تدریس در مراکز آموزشی و تربیت معلم، مطالعه و بررسی در حوزه ادبیات معاصر، انقلاب اسلامی، معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام و به‌ویژه نهضت و قیام حسینی کردند که به‌شایستگی لقب خادم فرهنگ عاشورایی زیبنده ایشان است و به‌طور یقین آثار ارزشمند استاد سهم بسزایی در ترویج اندیشه برای نسل انقلاب در دهه‌های 50 و 60 و پس از آن در میان علاقه‌مندان و جوانان داشته است.

ضمن عرض تسلیت به جامعه فرهنگی و اهل‌قلم، دوستداران و خانواده محترم، برای آن چهره اندیشمند علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی