پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

قتل فجیع مادر زن 46 ساله به دلیل اختلاف خانوادگی

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
قتل فجیع مادر زن 46 ساله به دلیل اختلاف خانوادگی

اقتصادنیوز: مرد 34 ساله به علت اختلاف خانوادگی، ابتدا مادر زن خود را مورد هدف اسلحه کمری خود قرار داد و سپس همسر خود را با شلیک گلوله مجروح کرد و بعد اقدام به خودکشی کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: مردی 34 ساله به دلیل اختلاف خانوادگی و عدم کنترل خشم، مادر زن 46 ساله خود را به قتل رساند و زن خود را نیز مجروح کرد.

سرهنگ محمدهاشم قسام در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری منجر به قتل در زاهدشهر فسا، بلافاصله مأموران انتظامی بخش شیبکوه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مردی 34 ساله به دلیل اختلاف خانوادگی، مادر زن خود را با اسلحه کمری به قتل رسانده و به سمت همسر خود نیز تیراندازی و وی را مجروح و پس از آن اقدام به خودکشی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با بیان اینکه حال عمومی فرد مجروح رضایت‌بخش است، گفت: قاتل و همسرش به دلیل اختلاف خانوادگی پرونده‌ای در مرجع قضائی در حال رسیدگی داشته‌اند و دارای سه فرزند نیز می‌باشند.

سرهنگ قسام افزود: این واقعه تلخ و تبعات تلخ‌تر آن برای همسرِ قاتل و فرزندانش، از اختلافات خانوادگی و عدم کنترل خشم نشئت گرفته که با مراجعه به موقع به مشاور خانواده و ریشه یابی مشکلات این زوج و سعی در حل آن، از وقوع این واقعه تأسف بار جلوگیری می‌شد.

همچنین بخوانید